خانهاخبار
رندر منتسب به پرچمدار جدید HTC U: آیا دکمه‌های فیزیکی حذف می‌شوند؟

رندر منتسب به پرچمدار جدید HTC U: آیا دکمه‌های فیزیکی حذف می‌شوند؟

با نزدیک شدن به اواخر آوریل، زمان موعود اچ تی سی برای معرفی پرچمدار جدید خود، یعنی اچ تی سی یو، بر حجم شایعات پیرامون این گوشی افزوده شده است. مهم ترین نکته این شایعات، که با انتشار رندر منتسب به این گوشی معلوم شده، این است که گوشی جدید فاقد هر گونه دکمه فیزیکی برای روشن و خاموش شدن گوشی یا کم و زیاد کردن صدای آن است.
۱۳۹۶/۱/۱۳

در روزهای اخیر، شایعات پیرامون پرچمدار بعدی HTC افزایش یافته است. مطابق این شایعات، نام این گوشی جدید HTC U است که صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح 2560×1440 دارد. از جمله سایر مشخصات این دیوایس می‌توان به تراشه اسنپدارگون 835 اشاره کرد که به معنای وجود CPU هشت هسته‌ای به همراه کارت گرافیک آدرنو 540 است. آخرین ورژن رابط کاربری مبتنی بر اندروید گوشی‌های HTC یعنی Sense 9 UI وظیفه ارتباط گوشی با کاربر را بر عهده دارد. گوشی جدید با دو نوع حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت عرضه خواهد شد و به‌وسیله کارت حافظه این مقدار قابل افزایش است. دوربین اصلی گوشی 12 مگاپیکسلی است و دوربین جلو یا سلفی آن هم از دقت تفکیک 16 مگاپیکسل برخوردار است.

image

دیروز (اول آوریل یا 12 فروردین) رندرهایی از HTC U (با نام مستعار اوشِن) توسط افشاگر SlashLeaks منتشر شد. اگر این رندرها دقیق باشند، آن‌گاه باید گفت که گوشی جدید دارای لبه‌های انحنادار و نازک در کناره‌ها، لبه انحنادار و نسبتا عریض در پایین و مسطح در بالا خواهد بود. اسپیکرهای دوگانه در لبه پایینی گوشی و در دو طرف پورت USB Type C قرار گرفته‌اند. نکته عجیب آن است که در رندرهای این گوشی دکمه پاور، اسکنر اثر انگشت و کنترل‌های کم و زیاد کردن صدا وجود ندارد. آیا ممکن است اچ‌تی‌سی تمام این دکمه‌ها را زیر صفحه نمایش جا داده باشد؟ انتظار می‌رود این محصول اواخر همین ماه (اواخر آوریل یا اوایل اردیبهشت) رونمایی و اوایل ماه مه (اواسط اردیبهشت) پیش‌فروش شود. پس برای روشن شدن ابهامات مربوط به کنترلرهای فیزیکی HTC U ناچاریم تا آن زمان صبر کنیم.

چند روز پیش بود که یک گوشی به نام HTC CBP در بنچمارک آنتوتو رویت شد که مشخصات آن مشابه مشخصات مورد انتظار HTC U است. کمپانی تایوانی HTC گوشی جدید خود را اواخر آوریل (اوایل اردیبهشت) معرفی و رونمایی خواهد کرد؛ بنابراین انتظار داریم طی هفته‌های آتی بر حجم شایعات پیرامون این گوشی افزوده شود. تا آن زمان همراه ما باشید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

شهاب

۱۳۹۶/۱/۱۵
چشمانتونو باز کنید
اولین گوشی اندرویدی اچ تی سی بود
اولین گوشی اندرویدی مجهز به حسگر اثر انگشت اچ تی سی بود
اولین گوشی دو دوربینه اچ تی سی بود (خودم htc one m8 دارم و میگم دو دوربینه بودیم وقتی دو دوربینه مد نبود )
Iphone 6 از روی htc one m7 کپی زده بود و سامسونگ از رو ایفون شیش .
بلدنگو های گوشی های نسل قبل اچ تی سی بیتس بودن و اپل تازه بیتس زده
و کلی چیز دیگه
هنوز میگید اچ تی سی کپی کرده ؟

سعید

۱۳۹۶/۱/۱۴
دقیقا همونطور که یک هفته قبل از معرفی سری u عکسهاش لو رفت و همین شماها بودین که میگفتین عمرا این شکلی باشه اینو دشمنان اچ تی سی ساختن.کار سامسونگی هاست ولی موقع معرفی هنگ کردین و با گوشی تمام کپی روبرو شدین????

Rasool

۱۳۹۶/۱/۱۴
اقا طرفدار سام اینجا نیاد نظر بده برو سامسونگتو بخر حال کن.

cadillac

۱۳۹۶/۱/۱۴
این آقای افشاگر اومده حاشیه نمایشگر U play رو کم کردە و اسمشو کذاشته htc U .
اینو همە میدونن همیشە دو نکتە در مورد پرچمداران htc تا لحظه رونمایی لو نمیره اونم اسم و قیافه آنهاست .

سعید

۱۳۹۶/۱/۱۴
به زودی ورشکست میشه