خانهاخبار
شهرسازی با گیم لافت به ویندوز استور رسید

شهرسازی با گیم لافت به ویندوز استور رسید

استودیوی بازی سازی گیم لافت، بازی سیتی مانیا را برای ویندوز استور نیز منتشر کرد. در این بازی، یک شهر کوچک در اختیار دارید که باید با امکانات بازی، آن را به یک کلانشهر تبدیل کنید.
۱۳۹۶/۱/۱

شرکت گیم‌لافت عنوان جدیدی را در ویندوز استور منتشر کرد. این بازی جدید، مشابه عنوان مشهور سیمز سیتی است. طرفداران سیمز سیتی می‌توانند بار دیگر لذت و شادی مدیریت مقتدرترین شهر دنیا را در سیتی مانیا تجربه کنند.

image

وظیفه بازیکنان در این بازی جدید ژانر مدیریت منابع، برنامه‌ریزی، ساخت و گسترش شهر تحت کنترل خود است. شما می‌توانید با چندین شخصیت سرگرم‌کننده جمعیت شهر را افزایش داده و شاهد قدم‌زدن آنان در خیابان‌های شهرتان باشید.

توضیحات بازی را بخوانید:

بهترین شهر ممکن را بسازید.

- صدها ساختمان مجلل و منحصربفرد در شهر خود بسازید و آن را از یک شهر کوچک و صلح‌طلب به یک کلان‌شهر شلوغ تبدیل کنید. 

- فراموش نکنید با ساختن برج ایفل، برج لندن، برج پیزا (برای تمام سلایق برج وجود دارد) و سایر آسمان‌خراش‌ها می‌توانید مقصد خوبی برای توریست‌ها باشید.

خانواده جدید خود را ملاقات کنید.

گروهبان چاق و کوتاه قد، مرد نجار، مرد جنگلی و ... که با شخصیت‌های متفاوت در بازی حضور دارند و می‌توانید آن‌ها را به شهر خود اضافه کنید.

- منبع آب بسازید، ایتسگاه آتش‌نشانی بسازید و شهروندان خود را به شغل‌های مختلف بگمارید. با این کار، شهر شما بهینه‌تر می‌شود، اما می‌توانید فراتر از این نیز کار کنید! آن‌ها را به ماموریت بفرستید و مطمئن باشید دست خالی برنمی‌گردند یا آن‌ها را تشویق کنید تا دوستانشان را برای زندگی در شهر شما دعوت کنند.

همه‌چیز را با هم ترکیب کنید.

- آینده عصر چنگال‌های هوشمند، انفجار هاور بورد و حتی سلفی‌هاست! اما اکنون قرن 21 است و ما توانایی ادغام آسمان‌خراش‌های پیشرفته و بازکردن آپشن‌های ویژه را داریم. 

- بازکردن آیتم‌های ویژه هرکدام به نحوی موجب پیشرفت شهر شما می‌شود. شما می‌توانید ساحتمان‌های ویژه‌ تجاری، آموزشی و فرهنگی را بسته به استراتژی‌های توسعه خود انتخب کنید.

- آیا همه این چیزها واقعی است؟ بله، شما می‌توانید به شهرهای دوستانتان هم سر بزنید. شهرهای دوشتانتان چشمتان را خیره کرده‌است؟ چرا ایده‌های آن‌ها را برای خود برنمی‌دارید؟ نگران نباشید، ما به کسی چیزی نمی‌گوییم...

- اگر در بعضی موارد، منابع کم آوردید، به Trade HQ سر بزنید. شما در این مکان می‌توانید کمی پول اضافی یا آیتم‌هایی که از بروزرسانی شما جا مانده‌اند پیدا کنید.

در حال حاضر این بازی فقط در بعضی کشورها مانند فیلیپین در دسترس است، اما علاقمندان می‌توانند با تغییر موقعیت مکانی خود از این بازی لذت ببرند. این بازی همچنین برای اندروید و آی‌اواس نیز در دسترس است.

image
 
image

برای اطلاعات بیشتر، تریلر زیر را ببینید:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)