خانهاخبار
نسل سوم اپل واچ به پنل‌های شیشه‌ای لمسی مجهز خواهد شد

نسل سوم اپل واچ به پنل‌های شیشه‌ای لمسی مجهز خواهد شد

جدیدترین شایعات از نسل سوم اپل واچ حکایت از آن دارند که اپل قصد دارد از پنل‌های شیشه‌ای لمسی در این محصولات استفاده کند.
۱۳۹۵/۱۲/۵

وقتی که اپل از سری دوم ساعت‌های هوشمند خود رونمایی کرد، شاهد یک تغییر قابل توجه در صفحات نمایش این محصولات بودیم. در اپل واچ سری دوم، بجای استفاده از دو قطعه شیشه برای پنل صفحه نمایش، اپل از فناوری TOL یا «لمس روی لنز» در این محصول استفاده کرده بود. اما این پنل‌ها نیز چندان بی‌اشکال نبودند و کمپانی سازنده این پنل‌ها یعنی TPK اعلام کرد که نرخ بازده این پنل‌ها پایین است و به همین خاطر نیز فروش اپل واچ تا حدودی تحت تاثیر این مسئله قرار گرفت. کمپانی TPK نیز تامین پنل‌های صفحه‌نمایش برای اپل واچ را متوقف کرد. 

image

اما اخیرا گزارش شده است که اپل قصد دارد از نوع جدیدی از پنل‌های صفحه‌نمایش برای سری سوم ساعت‌های هوشمند خود استفاده کند. براساس این شایعات، کوپرتینویی‌ها قصد دارد سری سوم اپل واچ را به پنل‌های شیشه‌ای مجهز کنند. تامین کنندگان این پنل‌ها نیز احتمالا کمپانی‌هایی از دو کشور تایوان و هنگ کنگ خواهند بود. تولید این نوع پنل‌های جدید برای اپل واچ احتمالا در نیمه دوم سال شروع خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود که سری سوم اپل واچ نیز در پاییز سال 2017 معرفی شود. پیش‌بینی شما در این زمینه چیست؟ 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)