خانهاخبار
ماد جدید Moto Z گوشی‌تان را تبدیل به واکی تاکی می‌کند

ماد جدید Moto Z گوشی‌تان را تبدیل به واکی تاکی می‌کند

موتورولا در ادامه توسعه مادهای سری موتو زد، مادی تولید کرده است که می‌تواند گوشی شما را به واکی تاکی تبدیل کند؛ البته قابلیت‌های آن بسیار بیشتر از واکی تاکی معمولی است.
۱۳۹۵/۱۲/۱

موتورولا با عرضه سری موتو زد توانست تعریف جدیدی از گوشی‌های ماژولار ارائه کند و این تجربه، برخلاف تجربه ناموفق ال‌جی در بازار، با اقبال کاربران روبرو شده است. بار اصلی بخش ماژولار سری موتو زد بر دوش موتو مادها (Moto Mods) است: ماژول‌هایی که به کمک پین‌های فلزی به قاب پشتی گوشی متصل می‌شوند و قابلیت‌های سخت‌افزاری آن را افزایش می‌دهند. موتورولا، که از استقبال خریداران از سری موتو زد راضی است، پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد در سال 2017 مجموعه مادهای موتو زد را گسترش دهد و اخیرا نیز یک ماد جدید برای این سری عرضه کرده است.

image

این ماد، که Linc نام دارد، می‌تواند گوشی شما را به بی‌سیم واکی تاکی تبدیل کند. برد رادیویی لینک 5 مایل (حدود 8 کیلومتر) است و با 22 کانال رادیویی سازگار است. به این ترتیب شما در مکان‌هایی که به شبکه مخابراتی دسترسی ندارید، به راحتی می‌توانید با همراهانتان در ارتباط باشید. این قابلیت برای گروه‌های گردشگری و کسانی که به سفر در طبیعت یا رفتن به جاهای دورافتاده عادت دارند می‌تواند بسیار مفید باشد.

image

اما Linc چیزی بیش از واکی‌ تاکی ساده است. به کمک این ماد می‌توانید به دوستانتان پیامک بفرستید و به لطف GPS داخلی آن قادرید مکان خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید که اگر در سفر اکتشافی‌تان گم شدید، به راحتی گروه همراهتان را پیدا کنید. علاوه بر این اگر در وضعیت اضطراری قرار بگیرید، می‌توانید با زدن دکمه‌ای که برای مخابره سیگنال‌ SOS تعبیه شده، موضوع را به اطلاع سایرین برسانید. این ماد می‌تواند ارتباط رادیویی دوطرفه‌ای با تجهیزات تولیدی سایر شرکت‌ها نیز برقرار کند که ارزش آن را دوچندان می‌کند. باتری داخلی این واکی‌ تاکی 1500 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد که قادر است 20 ساعت در حالت آماده به کار دوام بیاورد.

گرچه لینک برای گوشی‌های موتو زد طراحی شده، گفته شده است که می‌توان در هر دستگاهی که با بلوتوث کار می‌کند نیز از آن استفاده کرد. قیمت این ماد 99 دلار است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۱۲/۲
چقدر موتو زد فورس و این واکی تاکی در کنار هم جالب میشن

خلیج فارس persian gulf

۱۳۹۵/۱۲/۱
8 کیلومتر برد داره
قیمتش 99 دلار که عالیه و بسیار ارزان
اما ارزش پول ما پایینه متاسفانه و برای ما گرون در میاد فقط.
دوستان موتو زد فورس تو ایران نیست؟ حیف موتو زد فورس که بطور رسمی وارد نشد. واقعا حیف

ali.gorji

۱۳۹۵/۱۲/۱
از این به بعد صدای کیییشت کیییشت تو خیابونا راه میافته.
کیشت کیشت ممد کجایی؟
ولی خیلی خوبه توی ایران راهش بدن.

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۵/۱۲/۱
شده مثل کنترل آدم آهنی

محمد

۱۳۹۵/۱۲/۱
عالی