خانهاخبار
Galaxy S8 Plus در صفحه پشتیبانی کشور سنگاپور مشاهده شد

Galaxy S8 Plus در صفحه پشتیبانی کشور سنگاپور مشاهده شد

تابلوی شمارنده روزها، نشان می‌دهد که کم کم به زمان معرفی دو محصول جدید از سامسونگ نزدیک می‌شویم. در این روز، شاهد معرفی دو پرچمدار با نام‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس خواهیم بود.
۱۳۹۵/۱۱/۲۶

تقریبا بیشتر از یک ماه تا کنفرانس معرفی پرچمداران جدید سامسونگ که در تاریخ ۲۹ مارچ برگزار می‌شود، باقی مانده است. کمپانی کره‌ای قصد دارد تا در این رویداد از دو محصول جدید خود با نام‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس پرده‌برداری کند. واژه «پلاس» قرار گرفته در کنار نام دیوایس دوم به مانند آیفون، به احتمال زیاد نشانه صفحه نمایش بزرگتر و سخت‌افزار قدرتمندتر است.

اوایل روز گذشته، Evan Blass که سابقه درخشان و خوبی در زمینه افشای حقایق دنیای تکنولوژی دارد، سبک جدید نامگذاری پرچمداران سامسونگ را تایید کرد و امروز در صفحه پشتیبانی وبسایت سامسونگ که متعلق به کشور سنگاپور است، شماره ساخت آن نیز قرار گرفت.

image

در این صفحه شماره ساخت SM-G955FD دیده می‌شود که نشان از صفحه نمایش ۶.۲ اینچ و در کنار آن، مجهز بودن این دیوایس به دو درگاه سیم‌کارت را یادآور می‌شود که ظاهرا این مدل، تنها در کشور کره جنوبی عرضه خواهد شد. این خبر باعث می‌شود تا به Evan Blass در مورد افشای شماره ساخت SM-N950 به نام گلکسی نوت 8 ایمان بیاوریم. این پروژه هم‌اینک با اسم رمز Baikal در حال انجام است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

مریم

۱۳۹۵/۱۱/۲۷
سلام ، دوستان مرسی بابت پاسخ هاتون کالیبره کردن باتری رو انجام میدم نتیجش رو میگم ، میخواستم بدونم با این روش مشکل اول هم حل میشه که وقتی گوشی رو خاموش میکنم از شب تا صبح تو خاموش ۲۰ ، ۲۵ درصد کم میکنه یا برای این مشکل راه حل دیگه ای هست ؟

مریم

۱۳۹۵/۱۱/۲۷
سلام ، دوستان مرسی بابت پاسخ هاتون کالیبره کردن باتری رو انجام میدم نتیجش رو میگم ، میخواستم بدونم با این روش مشکل اول هم حل میشه که وقتی گوشی رو خاموش میکنم از شب تا صبح تو خاموش ۲۰ ، ۲۵ درصد کم میکنه یا برای این مشکل راه حل دیگه ای هست ؟

مرتضی

۱۳۹۵/۱۱/۲۶
سلام
دوستانی که با این مشکل مواجه شدن باید بدونن باتری گوشی شون کالیبره نیس!
*این نکته رو همیشه مد نظر داشته باشید که وقتی میخاید گوشی تونو اپدیت کنید حتما باید فول شارژ باشه!!!!
***روشی که میگم مخصوص گوشی های سامسونگه اما ممکنه روی گوشی های دیگه هم جواب بده!
__________________
تو فایل های سیستم گوشی فایل هست که BatteryStats.bin که اطلاعات باتری موبایل و شارژ و ... توش ذخیره میشه! یه راهکار میگم انجام بدید اگه درست شد لطفا اینجا نتیجه رو اعلام کنید که دوستان دیگه هم استفاده کنند:
1)گوشی را به شارژر وصل کنید و بگذارید فول شارژ شود.
2)شارژر را از گوشی جدا کنید.
3)کد ستاره مربع 0228 مربع رو بگیرید.(#0228#*)
4)در صفحه باز شده گزینه QUICK START رو یکبار بزنید تا صفحه خاموش شود.
5)یکی از کلیدها را بزنید تا صفحه آنلاک شود.(با اینکار اطلاعات باتری و نتایج تست و کالیبراسیون قبلی وایپ می شود)
5)اکنون به اینکه الآن باتری چند درصد را نشان میدهد کاری نداشته باشید و بدون اینکه گوشی را به شارژر یا پورت یو اس بی وصل کنید ، آنقدر از گوشی استفاده کنید تا باتری کاملا تخلیه و گوشی خاموش شود.
6)گوشی را در حالت خاموش به شارژر وصل کنید و بدون اینکه از آن را شارژ بکشید بگذارید دوباره فول شارژ شود.( این دو بخش برای تعیین ظرفیت باتری بسیار مهم است و نباید در آن وقفه ایی ایجاد شود )

Davood

۱۳۹۵/۱۱/۲۶
سلام دوستان
معمولا این مشکل بعد از آپدیت اندروید یا فلش کردن اندروید بوجود میاد که علت آن هم پاک شدن فایل مربوط به حافظه باتری هست، و راه حلش آینه که باتری به صفر برسه و گوشی خودش خاموش بشه و در اون حال شارژ بشه و به 100 برسه و بعد با استفاده زیاد از گوشی دوباره آن را به صفر برسانید و مجددا شارژ کامل بکنید و بعد گوشباشه روشن کرده و یه ساعت به حال خود رها کنید و بعدش چک کنین آگه درصد باتری پایین اومده بود گوشی روشن رو به شارژ بزنید تا باتری پایدار بشه و به عبارت بهتر کالیبره گردد.امیدوارم مفید و فایده بوده باشه.

HOSSIEN.BN

۱۳۹۵/۱۱/۲۶
سلام شما باید باطری گوشیتون رو کالیبره کنید، شارژ گوشیتون که تموم شد وگوشی خاموش شد دو دقیقه صبر کنید و کلید پاور گوشی رو بگیرید که روشن شه بزارید گوشی خود به خود خاموش شه توی حالت خاموشی گوشی رو شارژ کنید گوشی صد درصد که شد توی شارژ نگه دارید و روشن کنید گوشی رو ریستارت کنید منتظر بمونید باز صد شه بازم ریستارت کنید 4یا5بار که این کارو انجام دادید باطری صد شد از شارژ بکشید باطری کالیبره شده باید با گوشی کار کنید تا خاموش شه شارژ که زدید فول شارژ که شد گوشی کاملا به حالت قبل برمیگرده باز دهی باطری درست میشه همیشه هر کدوم از کابران گوشیه موبایل چه اندروید چه ios میخوای گوشیتون رو اپدیت کنید یا فلش کنید حتما باید شارژ باطری صد درصد باشه که به این مشکل بر نخورن چون گوشی شما توی اپ یا فلش کردن میزان هرچقدری که شما شارژ داشته باشید اونو صد درصد حساب میکنه