خانهاخبار
گلکسی نوت 8 با اسم رمز Baikal تولید می‌شود

گلکسی نوت 8 با اسم رمز Baikal تولید می‌شود

گلکسی نوت 7 یکی از بهترین گوشی‌های ساخت سامسونگ بود که مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری بسیار جذابی داشت، اما مشکل در باتری این گوشی تبدیل به پاشنه آشیل سامسونگ شد. حال و پس از شایعات فراوان، همه منتظرند تا از سرنوشت خانواده نوت مطلع شوند و ببینند آیا خط تولید گلکسی نوت تنها با یک بار شکست به پایان راه خود رسیده است.
۱۳۹۵/۱۱/۲۵
image

با توجه به اعلام رسمی سامسونگ، شکی در این نیست که گلکسی نوت ۸ تولید خواهد شد. در شایعات بسیاری از وجود نمایشگر 4K و دستیار صوتی Bixby در این گوشی خبر دادند. امروز در شایعه‌ای جدید در توییتر اعلام شد نسل بعدی گلکسی نوت تحت پروژه‌ای با اسم رمز Baikal تولید می‌شود.

اما این که چرا اسم این پروژه بایکال انتخاب شده است جای تعجب دارد! بایکال نام دریاچه‌ای در سیبری است که هفتمین دریاچه‌ بزرگ جهان و بزرگ‌ترین منبع ذخیره آب شیرین در کره زمین است که ۲۰ درصد آب شیرین غیر منجمد زمین را در خود جای داده و زلال‌ترین و شفاف‌ترین آب را در بین دریاچه‌ها دارد، همچنین در فصل زمستان و پس از یخ‌زدگی سطح دریاچه، این مکان به جاذبه گردشگری و انجام اسکی تبدیل می‌شود.
متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری از مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری گلکسی نوت ۸ در دسترس نیست.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

علی

۱۳۹۵/۱۱/۳۰
میونه کلامت استون مارتین انگلیسیه.. شما که هفته ای سه بار میری جهان اول و میای چرا؟ عجب... همون کره و چین و فلان که میگی تیراژشونو هیچ احدی تجربه نکرده چون بازاریابی رو خعلی خوب بلدن اینو یه طرفداره اپل داره بت میگه.. یادت باشه هیچوخ جنسه لا زر ورقی خط تولیدش و سرصداش و سهمش از بازار گسترده نمیشه.. معلومه که رولزرویس از هیوندای بهتره ولی فروششون چی ؟ صد تا یه تومنی راحت تر از یه صدتومنی در میاد..

modara1

۱۳۹۵/۱۱/۲۶
کم سوادی هم چیزیه که شما با این تفکر از یه نسل قدیم یاد گرفتی میگن بابا این آمریکاییه در صورتی که اگه تا کلاس پنجمم سواد داشتی میدونستی آمریکا در زمینه تکنولوژی و اقتصاد و بازاریابی دنباله رو کشورهایی از جمله چین کره هست

yashar2080

۱۳۹۵/۱۱/۲۶
شیشمین گوشی سام هنگ کجاست پس؟

امیرحسین

۱۳۹۵/۱۱/۲۵
ببین هنوزم نفهمیدی اصلا مشکل اسم نیست اصلا مشکل طرز فکر تو ن htc داشتم ممکنه بعدا دوباره بگیرم الان s6 دارم ولی افراد مثل تو مضرن برا جامعه همون کسایی که تا یه چیز جدیدی میاد یا یه چیز بهتر میان می گن نه این بد فروش سامسونگ تو این دوسال نشون داده می دونه چیکار می کنه حالا فرقی نداره اسمش ۸ باشه ۹ باشه یا ۱۰ یا شایدم کل مردم دنیا نمی فهمن تو دانای کلی که فقط داری از یه برند طرف داری می کنی من از تیمای فوتبالم انقدر دیگه طرف داری نمی کنم چه برسه به گوشی

اکور پکور

۱۳۹۵/۱۱/۲۵
موفق باشی حاجی.در ضمن اسمم اختیاری هرچی خواست میذاره اصا از نوت5 بپره نوت68 بابا اسمه اختیاریه.فک کنم این یکی بد از آب در نیاد.
ولی یه سوال الان اس هشت پرچمداره یا نوت هشت؟