خانهاخبار
گوشی دونالد ترامپ چیست؟

گوشی دونالد ترامپ چیست؟

به نظر می‌رسند ترامپ برخلاف مقررات امنیتی کاخ سفید همچنان در حال استفاده از گوشی اندرویدی قدیمی خود است؛ گوشی که اکنون مدل و کارخانه سازنده آن مشخص شده است. شما فکر می‌کنید گوش رئیس جمهور جدید آمریکا چیست؟
۱۳۹۵/۱۱/۱۰

رئیس جمهور آمریکا نمی‌تواند مثل شهروندان عادی از هر گوشی هوشمندی که می‌خواهد استفاده کند. دلیل این کار کاملا مشخص است. اطلاعاتی که در اختیار رئیس جمهور آمریکا قرار دارد آنقدر مهم و حیاتی است که از درز کرده و لو رفتن آنها باید جلوگیری کرد و نگذاشت هکرها به چنین اطلاعاتی دسترسی پیدا کنند. به همین خاطر سرویس امنیتی کاخ سفید تلفن همراه کاملا امنی در اختیار رئیس جمهور می‌گذارد که تا پایان دوره ریاستش باید فقط از آن استفاده کند.

image

از انجا که دونالد ترامپ متفاوت از هر رئیس جمهور دیگری است و رفتار و منش خاص خود را دارد چندان این مقررات را جدی نگرفته و همچنان از گوشی قدیمی خود استفاده می‌کند. اگر کنجکاوید بدانید گوشی دونالد ترامپ چیست در ادامه مطلب به جواب این سوال می‌رسید.

image

بر اساس تصاویری که از ترامپ هنگام کار با گوشی منتشر شده است می‎توان حدس‌هایی زد. کیفیت پایین تصاویر تشخیص دقیق گوشی هوشمند ترامپ را کمی سخت می‌کند. با بررسی دقیق تصاویر گوشی رئیس جمهور جدید آمریکا از زوایای مختلف مشخص شد گوشی دونالد ترامپ Galaxy S3 سامسونگ است. بله گوشی قدیمی گلکسی اس 3 که سال 2012 وارد بازار شد و آخرین نسخه اندرویدی که برای آن منتشر شده است اندروید 4.3 جلی‎بین است.

image

بعید است سرویس امینی کاخ سفید اجازه دهد دونالد ترامپ به استفاده از این گوشی قدیمی همچنان ادامه دهد ولی اگر چنین شود رئیس جمهور آمریکا با تهدیدات امنیتی متعددی روبه‌رو خواهد شد.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۱۱/۱۴
الان کلا به کسی به جز هکر ها چه ربطی داره که گوشی ترامپ چیه؟ میخواین ازش بخرین؟

محمدعلي بهراميان

۱۳۹۵/۱۱/۱۳
والا من از محصولات اپل استفاده ميكنم
برنامه نويسي سوييفت هم با swift playground ياد گرفتم ( آبجكتيو سي رو بلد بودم قبلا )
الانم با مك يه برنامه در دسته ي سلامتي و تندرستي نوشتم فرستادم واسه نظارت كه با يه مبلغ زيادي بتونم تو اپ استور بفروشمش ، خداييش هم درسته يه سري محدوديت آزاردهنده وجود داره ولي بازم با سعي و تلاش ميشه از اونا گذشت ، درسته تو ايران ممكنه كسي استفاده سنگيني نكنه ولي بنظرم بجاي اينكه سركوبشون كنيم بهتره تشويقشون كنيم تا آشنا شن با نوعه استفاده سنگين و درستي كه از اين گجت ها ميشه ، مردم كه هزينشو كردن پس بجاي اينكه باهاشون اينطوري رفتار كنيم بهتره استفاده درست رو بهشون ياد بديم

محمدعلي بهراميان

۱۳۹۵/۱۱/۱۳
نميدونستم خارجيا انقدر مسلط فارسي تايپ ميكنن :)

miracle2017

۱۳۹۵/۱۱/۱۱
این گوشی ساده نیست.. شخصی سازی شده براش از نظر امنیتی شک نکنین

پارسا

۱۳۹۵/۱۱/۱۱
نمی دونم اس 3 خودم رو بندازم دور یا آتیشش بزنم. مگه ادعا نمی کرد طرفدار محصولات آمریکاییه ؟ این که گوشی یه شرکت کره جنوبی و ساخت چینه!