خانهاخبار
لپ‌تاپ جدید شرکت‌ دل با شارژ بی‌سیم گوشی را هم شارژ می‌کند

لپ‌تاپ جدید شرکت‌ دل با شارژ بی‌سیم گوشی را هم شارژ می‌کند

شرکت دل در طی نمایشگاه CES 2017 از یک لپ‌تاپ هیبریدی جدید با نام Latitude 7285 رونمایی کرده است که می‌تواند گوشی شما را به صورت بی‌سیم شارژ کند.
۱۳۹۵/۱۰/۲۲

شرکت آمریکایی دل که در نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس وگاس ایالات متحده آمریکا با محصولات جدید خود در حوزه لپ‌تاپ و کامپیوتر توانست بدرخشد. یکی از محصولات انقلابی و بسیار جذاب شرکت دل در این نمایشگاه لپ‌تاپ هیبریدی دل Latitude 7285 است.

لپ‌تاپ هیبردی دل Latitude 7285 یک محصول تمام عیار، زیبا و با ویژگی شارژ بی‌سیم موبایل است که برای کارهای تجاری طراحی و تولید شده است و می‌تواند یک همراه درجه یک برای تجار و افرادی که به دنبال یک لپ‌تاپ برای امور کاری و اداری خود هستند، باشد.

همانطور که گفتیم، لپ‌تاپ Latitude 7285 از کمپانی دل یک محصول دو در یک است که نقش تبلت و لپ‌تاپ را ایفا می‌کند به همین سبب تمامی قطعات اصلی روی صفحه نمایش و قسمت تبلت قرار گرفته است و شما با اتصال کیبورد به آن می‌توانید آن را تبدیل به یک لپ‌تاپ کنید.

هنگامی که صفحه کلید مخصوص به قسمت تبلت متصل می‌شود، انرژی به کیبورد وارد می‌شود و کاربر می‌تواند با استفاده از قرار دادان اسمارت فون خود که دارای قابلیت شارژ بی‌سیم است، گوشی خود را شارژ کند.

شرکت دل هنوز قیمت لپ‌تاپ Latitude 7285 را اعلام نکرده است اما انتظار می‌رود این محصول در سال جاری وارد بازار شود و در آینده شاهد اطلاعات بیشتری از این محصول بسیار مناسب برای کاربران تجاری باشیم.

نظر شما در مورد لپ‌تاپ Latitude 7285 چیست؟

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

فاطی

۱۳۹۶/۵/۴
خیلی باحاله

محمد

۱۳۹۵/۱۰/۲۲
مشخصات فنی این مدل رو حداقل می گفتین