خانهاخبار
هایسنس دو گوشی ضد آب و ضربه را معرفی کرد

هایسنس دو گوشی ضد آب و ضربه را معرفی کرد

شرکت هایسنس در جریان نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس وگاس از دو گوشی هوشمند با قابلیت مقاومت در برابر آب و ضربه و با سخت افزاری قدرتمند رونمایی کرده است.
۱۳۹۵/۱۰/۲۰

شاید بیشتر افراد هایسنس را با تولید لوازم خانگی با کیفیت اما مقرون به صرفه بشناسند اما باید بدانید که این کمپانی فعالیتی نیز در حوزه تلفن‌های هوشمند دارد. شرکت هایسنس در جریان نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس وگاس ایلات متحده آمریکا از دو موبایل هوشمند با نام‌های Hisense Rock و Hisense Rock Mini رونمایی کرده است که دارای قابلیت مقاومت در برابر آب، ضربه و شوک الکتریکی هستند.

Hisense Rock

image

گوشی هایسنس راک (Hisense Rock) یک محصول مقاوم در برابر شوک الکتریکی، آب و ضربه است که می‌تواند با سخت افزار قدرتمند خود یک همراه خوب برای شرایط سخت و ناهنجار مثل کوهنوردی و کار در معادن باشد.

این گوشی دارای بدنه‌ای پلاستیکی و فلزی است و در هر چهار گوشه موبایل یک لایه پلاستیکی برای افزایش مقاومت در برابر ضربه استفاده شده است اما همچنان گوشی زیبا و نازک‌تر از دیگر جان سخت‌های بازار است. همچنین گوشی جان سخت Hisense Rock دارای مجوزهای IK05 و  IP68  برای مقاومت در برابر شوک و آب است. شایان ذکر است که این گوشی با گوریلا گلس 5 طراحی شده است تا نگران هیج چیزی نباشید.

از مشخصات سخت افزاری گوشی هوشمند Hisense Rock  باید به پردازنده هشت هسته‌ای شرکت کوالکام با فرکانس 1.4 گیگاهرتز (چیپست اسنپدراگون 617 یا اسنپدراگون 625)، صفحه نمایش 5.2 اینچی با کیفیت فول اچ دی، 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا اشاره داشت.

Hisense Rock Mini

image

گوشی هایسنس Rock Mini همچون برادر بزرگترش یک یک محصول مقاوم در برابر شوک الکتریکی، آب و ضربه است. این گوشی نیز دارای بدنه‌ای پلاستیکی و فلزی است و در هر چهار گوشه موبایل یک لایه پلاستیکی برای افزایش مقاومت در برابر ضربه استفاده شده است اما بدنه نچندان زیبایی دارد.

گوشی هایسنس Rock Mini به پردازنده شرکت کوالکام با فرکانس 1.3 گیگاهرتز، صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت فول اچ دی، 1 گیگابایت حافظه رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، باتری 3900 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا مجهز شده است.

شرکت هایسنس اعلام کرده است که به زودی گوشی هایسنس راک با قیمت 350 یورو (371 دلار آمریکا) و  گوشی هوشمند هایسنس راک مینی با قیمت 199 یورو (211 دلار آمریکا) وارد بازار خواهد شد که به سبب قیمت مناسب آن باید انتظار استقابل خوبی از آن را داشته باشیم.

نظر شما درباره جان سخت‌های جدید شرکت هایسنس چیست؟

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

جهانپور

۱۳۹۵/۱۰/۲۰
باسلام دوستان گرامی‌درباره
این‌گوشی‌بایددرنظرداشته‌
باشیم‌که‌ضدضربه،وضدآبیه
خوبیست‌ولی‌ازلبه‌های‌خمیده
یاهمان‌ایدج،رابی‌بهره‌است،
وهمچنان‌ازصفحه‌نمایش‌سوپر
آمولد‌وطراحی‌زیبا‌ومدرن‌بکار
نبرده‌است‌وحافظه،رام،۳گیگابا
یتی‌،‌ک‌برای‌برنامه‌خای‌امروزی
واقعأکم‌است،یاحق،،علی،مدد،،

مجتبی

۱۳۹۵/۱۰/۲۰
هایسنس عالی هستش از هر لحاظ اما بیشتر وسایلاش تو ایران مث اینکه ساخته میشه مثلا یه تلویزیون ۵۰ اینچ LTDN50K220IR رو تو هیچ سایتی برنامه ش که هیچ خود تلویزیون رو پیدا نکردم هیجا نبود

خلیج فارس Persian Gulf

۱۳۹۵/۱۰/۲۰
این گوشی رو نمیدونم
اما لوازم خانگی هایسنس بسیار بسیار باکیفیته
پارسال جزو سه برند پر فروش آمریکا بود و در ایران هم لوازم خانگیشو با پنج سال خدمات تعویض ارائه میده.
قیمتهاش هم عالی هستند.
مثلا یخچال فرنچ سامسونگ حدود ۱۲ میلیون تومنه ولی همین یخچال با مارک هایسنس و تازه زیباتر با قیمت حدود ۶ میلیون تومنه