خانهاخبار
تلویزیون‌های جدید ال جی با فناوری Nano cell معرفی شدند

تلویزیون‌های جدید ال جی با فناوری Nano cell معرفی شدند

سه مدل جدید تلویزیون‌های ال جی SJ9500 ،SJ8500 و SJ8000 نام دارند و در جریان نمایشگاه CES 2017 معرفی شدند.
۱۳۹۵/۱۰/۱۴

تلویزیون‌های SUPER UHD ال‌جی با استفاده از ترکیب دو ویژگی Active HDR  و Dolby Vision رنگ‌ها و تصاویر را واقعی‌تر و جذاب‌تر نمایش می‌دهند. نمایشگرهای نانو سل با بهره‌گیری از اجزای متحدالشکل و بسیار کوچک، که قطر آن‌ها تقریبا به‌اندازه یک نانومتر است، رنگ‌های دقیق، ظریف و پایداری ایجاد می‌کنند که از عریض‌ترین زوایا، نسبت به دیگر تلویزیون‌ها شامل نمایشگرهای کوانتوم دات، قابل مشاهده است. تلویزیون‌های نانو سل Super UHD ال‌جی رنگ‌های پایداری دارند و هیچ اختلاف رنگی برای آن‌هایی که درست جلو تلویزیون نشسته‌اند و آن‌هایی که برنامه‌ها را با زاویه ۶۰ درجه مشاهده می‌کنند دیده نمی‌شود.

image

 

نانو سل این نتایج شگفت‌انگیز را با جذب طول موج‌های نور اضافی ایجاد می‌کند و خلوص رنگ‌هایی را که در صفحه نمایش داده می‌شود بیشتر می‌کند. این قابلیت‌های جذب نور به نمایشگرهای جدید LCD امکان می‌دهد تا هرکدام از رنگ‌ها با دقت بسیار بیشتری فیلتر شود و هر رنگ درست مثل رنگ اصلی آن در طبیعت نمایش داده شود؛ مثلا رنگ سبز در تلویزیون‌های متداول می‌تواند با طول موج‌های دیگر رنگ، مانند زرد یا آبی، ترکیب شود و منجر به محو شدن و افت کیفیت رنگ شود و کمی سایه‌های متمایل به زرد یا آبی رنگ داشته باشد. نانو سل ال‌جی به طرز چشمگیری این محوشدگی، ناپایداری و دیگر افت کیفیت‌ها در رنگ را کاهش می‌دهد. فناوری نانو سل درخشش نور صفحه را نیز کم می‌کند تا حتی زمانی که صفحه با نور محیط فراگرفته شده است تصویر باکیفیتی ارائه دهد.

این سه مدل به webOS 3.5 مجهزند که کار با تلویزیون را بسیار راحت‌تر می‌کند.

تلویزیون‌های جدید ال‌جی دارای قابی نازک هستند. نازک‌ترین مدل، که SJ9500 است، تنها 6.9 میلی‌متر قطر دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

rs76

۱۳۹۵/۱۰/۱۹
در پایان هیچ شرکتی در زمینه کیفیت ساخت صفحه نمایش تلویزیون و موبایل در حد سامسونگ نیست.
ممنون که خندوندی مارو
سامسونگ خودش پنل اولد ار الجی میگره خخخخخخخخخخخ
اس8 که باطریش مال الجیه و........ حوصلتو ندارم

سینا

۱۳۹۵/۱۰/۱۶
باز از دکل سونی و ال جی برو بالا.از داشته هات حرف بزن مثلا اچ تی سی میتونه تلویزیون تولید کنه؟؟ کنترل تلویزیون چی ؟؟؟ مشخصه نه چون اچ تی سی توان تولید نداره و اسمبل کاره و داره نابود میشه.در پایان هیچ شرکتی در زمینه کیفیت ساخت صفحه نمایش تلویزیون و موبایل در حد سامسونگ نیست.

sink

۱۳۹۵/۱۰/۱۵
از گوشیم نازکتره :/

بنیامین سلمانی

۱۳۹۵/۱۰/۱۵
یاد تلویزیون های سیاه و سفید بخیر.خخخخخخخ

داداش وحید

۱۳۹۵/۱۰/۱۴
6.9میلیمتر قطر داره چرا هرروز دارن نازک ترش میکنن خوب بیایید یبار نازک کنید ادم حیرون میمونه که کدوم تلویزیون رو بگیره الان الجی فردا سامسونگ ای بابا همتون یکی بشید اینقدر دنبال این شرکت و اون شرکت نباشیم