خانهاخبار
گوشی V20؛ ضبط صدا با کیفیتی بی‌نظیر

گوشی V20؛ ضبط صدا با کیفیتی بی‌نظیر

کمتر گوشی در بازار پیدا می‌کند که از نظر سیستم صوتی حرفه‌ای عمل کند اما ال جی در وی 20 سنگ تمام گذاشته است و امکان ضبط و پخش صدا بسیار باکیفیت را به کاربران می‌دهد.
۱۳۹۵/۱۰/۷

احتمالا تا به حال زیاد با مشکل  فیلم‌برداری از کنسرت و یا مراسم‌های خانوادگی مثل عروسی روبرو شده‌اید. در این فیلم‌ها معمولا کیفیت صدا واضح نیست و بخاطر مخلوط شدن صدای افراد و موسیقی هیچ‌وقت صدای جالی ضبط نمی‌شود. به علاوه در بسیار از مواقع که می‌خواهیم یک سخنرانی را ضبط کنیم باید گوشی را در جایی نزدیک بگذاریم تا بتوانیم بعدا کیفیت صدای خوبی داشته باشیم. هنگام ضبط موسیقی نیز همیشه با این مشکل روبرو می‌شویم. ضبط صدای موسیقی با ظرافت‌ها و صدای باس خاص خودش تقریبا هیچ‌وقت امکان پذیر نمی‌شود و نتیجه مثل شالوده‌ای از صداهای مختلف می‌شود.

گوشی‌جدید ال‌جی یعنی V20 توانسته با اضافه کردن میکروفن‌های بیشتر و سیستم پردازش خاص ضبط موسیقی خود این مشکل را برطرف کند و گوشی را تبدیل به یک وسیله ضبط پیشرفته حتی مناسب برای نوازندگان حرفه‌ای تبدیل کند. در ادامه با ویژگی‌های خاص ضبط صدای این گوشی بیشتر اشنا می‌شویم.

image

ضبط صدای  HD

قابلیت ضبط صدا بصورت HD رونمایی از  نسل جدید فناوري ضبط كردن است. اين ويژگي به مخاطب اجازه مي دهد صداها را با كيفيت استوديويي ضبط كند. همچنين دامنه ضبط وسيع تري نيز بوسيله سه ميكروفون AOP پيشرفته در اختيار او مي‌گذارد تا بتواند صدايي باورنكردني را ضبط كند كه هيچ تلفن همراهي قادر به ضبط آن نيست. با استفاده از حالت استوديويي مي‌توان بصورت دستي صدا را كنترل كرد.

آن هم با دكمه‌هاي با كاربري آسان  كه مشابه آن بر روي دوربين‌هاي فيلم‌برداري نيز موجود است. اين قابليت براي ضبط موسيقي توسط تماشاگران موسيقي نيز بسيار مفيد است، آن هم با ضبط صداي كساني كه آهنگ را در لحظه‌هاي حساس با يكديگر مي‌خوانند.  قابلیت دیگر حالت Music Recorded  می‌باشد این امکان را برای علاقمندان به خوانندگی به وجود می‌آورد که بروی موزیک‌های از پیش ضبط شده بخوانند و با کیفت بالا ضبط کنند.

image

 

ضبط تصوير با صدای  Hi-Fi

دارندگان ال‌جي V20 مي‌توانند ويدئوهاي هاي فاي ضبط كنند و تنظيمات آن را نيز بصورت دستي تغيير دهند تا بهترين كيفيت صداي ممكن را داشته باشند. ويژگي‌هايي مثل Low Cut Filter)  LCF) كه صداي ناخواسته در پس زمينه را حذف مي‌كند و همچنين Limiter كه فاصله ضبط صدا را مشخص مي‌كند. ويژگي LCF صداهاي مزاحم را كم مي‌كند و ويژگي Limiter صداهاي با فاصله بيشتر از محدوده را به صفر مي‌رساند. همچنين گوشي V20 صدا را با فرمت 24bit / 48 kHz)  LPCM) که فرمت استودیوهای صدابرداري حرفه‌ای است، ضبط مي‌كند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

مرتضی

۱۳۹۹/۲/۹
این گوشی داک مجزا و 32 بیتی داره و گوشی های دیگه داک با چیپست کوالکام یکی هس.و نویز داره.اگ بخواین پلیری صوتی با این کیفیت صدا بخرین حداقل 100 دلار پولشه.اگ با یه هدفون خوب صدای هردو گوشیو بشنوید متوجه تفاوت محسوس کیفیت v20خواهید شد.البته عاشقان موسیقی باکیفیت تفاوت رو احساس میکنن.

ارسی

۱۳۹۵/۱۰/۷
صدای آیفون۷ خیلی بهتر از اچ تی سی۱۰ شده
درسته اولیه ولی باز صداش بهتره.یوتیوب به اندازه ای که دلت بخواد تست صدا و نمایش دسی بلشون موجوده.هرچند اچ تی سی اولین برندی بود که تو این مقوله پاگذاشت و صاحب سبکه

mahdi

۱۳۹۵/۱۰/۷
واقعا وی 20 یک گوشی تمام عیار هم از نظر طراحی هم دوربین سی پی یو موسیقی همه چیزش 20 و لقب 20 براش درست باید به ال جی و طرفداراش تبریک گفت

رضا

۱۳۹۵/۱۰/۷
اخ گفتی

sepehr

۱۳۹۵/۱۰/۷
کیفیت صدای این گوشی مخصوصا اگه با هدست مخصوص باشه بینظیره. سونی چی داره بهش مینازید. حالا htc خوبه باز. اینا تبلیغات نیس اشنایی با قابلیت های این گوشیه.