خانهاخبار
تصاویر جدید از پرچمدار فنلاندی‌ها، Nokia P

تصاویر جدید از پرچمدار فنلاندی‌ها، Nokia P

تصاویر مربوط به پرچمدار نوکیا‌ پی با اسنپدراگون 835 و 6 گیگابایت رم فاش شد. این عکس، که نمای جلو و پشت گوشی را نشان می‌دهد، اخیرا در وب‌سایت چینی Weibo افشا شده که سابقه درخشانی در لو دادن محصولات پیش از رونمایی رسمی دارد.
۱۳۹۵/۹/۳۰

HMD، شرکتی که حق فروش گوشی‌هایی با لوگوی نوکیا را دارد، جدیدا اعلام کرده که در سه ماهه اول سال 2017 گجت‌های اندرویدی خود را عرضه می‌کند. این شرکت احتمالا گوشی‌ها را در MWC، کنگره جهانی موبایل که در ماه فوریه برگزار می‌شود، معرفی خواهد کرد. با توجه به شایعاتی که تاکنون پخش شده انتظار می‌رود گوشی‌ها جزو میان‌رده‌های بازار باشند؛ البته اگر خاطرتان باشد قبلا شنیدیم که پرچمداری نیز تحت برند نوکیا به زودی عرضه می‌شود.

image

امروز تصاویری منتسب به نمونه اولیه پرچمدار نوکیا در وب‌سایت چینی Weibo منتشر شد. کسی که این خبر را منتشر کرده، ادعا می‌کند این تصاویر متعلق به پرچمدار نوکیاست که اگر شایعات صحت داشته باشد نامش Nokia P است. از جمله مشخصات احتمالی آن باید به پردازنده اسنپدراگون 835، حافظه رم 6 گیگابایتی و دوربین 23 مگاپیکسلی با لنز شناخته‌شده Zeiss اشاره کرد. همچنین احتمال می‌رود که رزولوشن QHD برای نمایشگر نوکیا پی در نظر گرفته شود.

image

نمی‌خواهیم طرفداران پر و پا قرص نوکیا را آزرده‌خاطر کنیم، اما رونمایی از این گوشی در رویداد MWC کمی دور از ذهن است؛ چرا که اچ‌ام‌‌دی اعلام کرده بود کار خود را ابتدا به صورت محدود آغاز می‌کند و در طول سال 2017 به تنوع گوشی‌های اندرویدی‌اش می‌افزاید. به همین دلیل احتمال می‌دهیم که رونمایی از پرچمدار نوکیا به زمان دیگری موکول شود. البته باید خاطرنشان کرد که همچنان ممکن است اچ‌ام‌دی معادلات خبرگزاری‌ها را به‌هم بزند و از پرچمدار فنلاندی‌ها در MWC بارسلونا رونمایی کند. پس برای پی‌بردن به جزئیات باید اندکی منتظر بمانیم.

نظر شما درباره همکاری نوکیا و اچ‌ام‌دی چیست؟ آیا میان‌رده‌های این کمپانی در مقابل سری A سامسونگ و X ال‌جی شانسی برای رقابت دارند؟ آیا شما جایی برای محصولات نوکیا در سبد کالای الکترونیک خود در نظر می‌گیرید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

قاسم

۱۳۹۵/۱۰/۲۱
یادش بخیر گوشی نوکیا N 95 دوست داشتنی من. 5 سال داشتمش خیلی واسم کار کرد امیدوارم نوکیا مثل سابق یکه تازی کنه♥

احسان

۱۳۹۵/۱۰/۲
:))
من نمیدونم چی بگم به شما! من فقط میخندم
به شمام پیشنهاد میکنم اول برید اسکرچ تست های گوشی های دیگه رو ببینید :))

نجاری

۱۳۹۵/۱۰/۱
معلومه صفحه کلیده برادر حتی اندازه صفحه هم معلومه کوچیکه

احسان

۱۳۹۵/۹/۳۰
مشکل امثال شما اینه که از رو هوا کاملآ قاطعانه حرف میزنن!
بگو به نظر میرسه کیبورد داره میگیم اوکی ، به نظر میرسه!
اما مدل گوشی میدی؟
مرد حسابی سر در نمیاری تز نده!
اون کیبورد نیست ، اون تست خشه!

احسان

۱۳۹۵/۹/۳۰
صفحه کلید؟ خوبی شما؟
اونا تست خش هستن! که با درجه های مختلف سختی انداخته میشن تا میزان خش پذیری صفحه رو نشون بده!