خانهاخبار
اکنون مناسب‌ترین زمان برای تهیه گیفت کارت و خرید اپلیکیشن است

اکنون مناسب‌ترین زمان برای تهیه گیفت کارت و خرید اپلیکیشن است

اپلیکیشن‌های معرکه متعددی برای گوشی‌های هوشمند وجود دارند که رایگان نیستند و خرید آنها برای کاربران زیاد آب می‌خورد. اگر قصد خرید اپلیکیشن پولی دارید، اکنون بهترین زمان برای خرید گیفت کارت است چون می‌توانید با تخفیف خوبی آنها را مادام العمر داشته باشید.
۱۳۹۵/۹/۷

اگر مدت‌هاست قصد خرید یک اپلیکشن پولی را دارید یا می‌خواهید اشتراک یک سرویس اینترنتی را خریداری کنید، اکنون بهترین زمان برای این کار است.

استفاده از گیفت کارت‌ها آسان‌ترین و مناسب‌ترین راه برای خرید اپلیکیشن‌های پولی اندروید، آی‌او‌اس و ویندوز یا اشتراک سرویس‌های اینترنتی است؛ مخصوصا برای ما که در ایران با تحریم و مشکل دسترسی به کارت‌های اعتباری ارزی روبه‌رو هستیم.

image

با آغاز ماه دسامبر و شروع تعطیلات پایان سال، بسیاری از اپلیکیشن‌های پولی و سرویس‌های اینترنتی به کاربران تخفیفات ویژه‌ای می‌دهند که در خرید آنها نباید شک کرد. این تخفیفات معمولا از Black Friday و Cyber Monday آغاز می‎شوند و تا آغاز سال نو میلادی ادامه خواهند داشت. در این مدت مثلا اپ‌های گران قیمت 4-5 دلاری تا 80 درصد تخفیف می‌خورند و بعضی از سرویس‌های اینترنتی به شما اشتراک رایگان اضافه پیشنهاد می‌کنند به همین دلیل خرج کردن گیفت کارت نسبت به سایر ماه‌های سال مقرون به صرفه‌تر خواهد بود و با پول آن می‌توانید اپ‌های بیشتری خریداری کنید.

توجه داشته باشید که گیفت کارت مورد نیاز خود را از سایت‌های معتبر که به نماد اعتماد الکترونیکی یا ای‌نماد مجهزند تهیه کنید. همچنین دقت کنید گیفت کارت بایستی متناسب با کشوری باشد که اکانت گوگل یا اپل شما روی آن تنظیم شده است. به عنوان مثال اگر اپل آی‌دی خود را با آدرس آمریکا ساخته‌اید فقط می‌توانید از گیفت کارت مخصوص اپ استور آمریکا استفاده کنید. سایت‌هایی که اقدام به فروش گیفت کارت می‌کنند معمولا ذکر می‌کنند که آن گیفت کارت در اپ استور کدام کشور قابل استفاده است.

در صورتی که نمی‌دانید چگونه از گیفت‌کارت اپل، گیفت کارت گوگل پلی یا گیفت کارت ویندوز استور باید استفاده کنید در این راهنما مراحل انجام دادن آن را گام به گام توضیح داده‌ایم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

پژمان

۱۳۹۵/۹/۸
نیست دوستان ، ویندوز روی کامپیوترشون اصله ، وی پی ان میخرن ، آنتی ویروسشون اصله ، اصلا کرک نمیدونن چیه که
حالا که واسه آیفون چاره ندارن همه روشنفکر شدن واسه ما :|

نیما

۱۳۹۵/۹/۸
به خاطر افرادی مث شما هاست که صنعت برنامه و بازی سازی ما به جایی نمیرسه. 20تا خرج بیخود از جمله دور دور های شبانه ، کارت شارژ فرستادن برای بعضیا و ... دارید اونوقت می گید مگه بازی ساز چه کاری کرده که ما پول بدیم !!!! انگار خودتون خدای بازی سازی هستید. در حالیکه اوج هنرتون فرستادن پست توی اینستاگرامه

klaus

۱۳۹۵/۹/۷
فقط یه کاربر آندرویدی میتونه چنین اعتقادی داشته باشه .

name

۱۳۹۵/۹/۷
bebakshid, lotfan yeki kamel rahnamaee kone ke che tori mishe Spotify Premium kharid. mamnoon.

h.seyedi

۱۳۹۵/۹/۷
حتما