خانهاخبار
مقایسه طول عمر باتری 6 پرچمدار بزرگ 2016

مقایسه طول عمر باتری 6 پرچمدار بزرگ 2016

همیشه بر سر اینکه کدام یک از گوشی‌های بازار طول عمر باتری بهتری دارد اختلاف نظر وجود دارد و در هر یک از تست‌ها و مقایسه‌ها برنده متفاوتی معرفی می‎شود. در ادامه مطلب ویدئوی تست باتری 6 پرچمدار بزرگ بازار را قرار داده‌ایم که می‌تواند به این سوال جواب دهد.
۱۳۹۵/۹/۱

اواسط آبان مطلبی از سایت فون آرنا منتشر کردیم که در آن بهترین پرچمداران سال 2016 از نظر طول عمر باتری لیست شده بود. این فهرست نشان می‌داد باتری iPhone 7 Plus و iPhone 7 توانسته‌اند در آزمایش فون‌آرنا از 14 پرچمدار دیگر بهتر عمل کنند و نمایشگر آن‌ها زمان بیشتری روشن بماند (با مدت زمان روشن ماندن گوشی اشتباه نگیرید).

یک ماه پیش از انتشار مطلب فوق بنیاد انگلیسی Which? که وظیفه آزمایش مستقل وسایل الکترونیکی را بر عهده دارد HTC 10 را از نظر مصرف باتری در زمان مکالمه و اینترنت‌گردی بهترین گوشی بازار معرفی کرد. این تناقض موجود در نتیجه آزمایش‌ها حرف و حدیث‌های زیادی میان خوانندگان جی‌اس‌ام به راه انداخت؛ در نتیجه تصمیم گرفتیم سراغ آزمایش دیگری برویم تا بفهمیم بالاخره کدام یک از پرچمداران 2016 عملکرد بهتری از نظر طول عمر باتری دارد.

در ویدئوی زیر گوشی‌های iPhone7، Galaxy S7، Google Pixel، HTC 10، Xperia XZ و LG G5 را می‌بینید که طول عمر باتری آنها در بازه‌های 90 دقیقه‌ای از نظر اینترنت‌گردی، پخش فیلم و بازی آزمایش می‌‎شوند. حدس می‌زنید کدام گوشی برنده این رقابت بزرگ است؟

توجه داشته باشید رکورد ثبت‌شده برای هر یک از این گوشی‌ها به منزله مدت زمان کلی روشن ماندن آن گوشی نیست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (75 نظر)

وحید

۱۳۹۶/۱۱/۱۷
ی نگاهی به گوشی اوکتیل k10000 max بندازین تا بفهمین باتری به چی میگن

محمد حسین

۱۳۹۵/۱۰/۲۱
من حرف های شما رو تاحدی قبول دارم درضمن داشتن باتری با حجم بیشتر و صفحه نمایش و پردازنده با کیفیت کمتر هست که قیمت یک گوشی رو میبره بالا همچنین من همین مقایسه رودیدم فقط این بار به جای اس ۷. اس۷ اج بود ودر اون همین جی ۵ از همه زودترخاموش شد

کامران

۱۳۹۵/۹/۲۴
فقط [][] قوه!!!

sink

۱۳۹۵/۹/۱۱
چون پردازنده ی پیکسل از بقیه‌ قوی تره :| والا لازم نبود اینهمه تایپ کنی خسته بشی :| سوال میپرسیدی دوستان بهت میگفتن‌‌ دلیلش رو :|

مجیددد

۱۳۹۵/۹/۸
گوشی فقط ایفون ...اخه اچ تی سی و سونی گوشی ان؟؟؟یعنی کسی پیدا میشه از اینا بخره؟ هه هه....باز ال جی یکم بهتر