تست همراه اول

سرویس خبر
22 آبان 1395 ساعت 19:00
16 نظر

 

گزارش افتتاح بزرگ‌ترین مرکز خدمات موبایل در ایران توسط سامسونگ

سامسونگ بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین مرکز خدمات موبایل و لوازم جانبی را در بازار چارسو بازگشایی کرد. این مرکز پنج‌شنبه ۲۰ آبان ماه طی مراسمی رسمی با حضور مدیران سامسونگ، اهالی رسانه، همکاران تجاری و علاقه‌مندان شروع به کار کرد.

این مرکز در مساحتی بیش از ۳۰۰ متر در طبقه منفی‌یک بازار چارسو قرار گرفته و طیف متنوعی از خدمات مشتری شامل مشاوره، آموزش، تعمیر و انتخاب محصولات را به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهد.

سامسونگ در این مرکز فضایی را برای آموزش هدفمند علاقه‌مندان در نظر گرفته و کارشناسان این بخش برای ارائه آموزش از سطح مبتدی تا حرفه‌ای آموزش‌های لازم را دیده‌اند تا هر مراجعه‌کننده‌ای به فراخور سن و نیاز خود اطلاعات کامل و درستی از عملکرد محصولات سامسونگ دریافت کند.


 

بخش تعمیر محصولات یکی دیگر از قسمت‌های مهم مرکز خدمات است. در این بخش سعی شده تا مشتریان ضمن ارتباط رودرو با کارشناسان ویژه سامسونگ و اطلاع از جزئیات روند تعمیر محصول خود، دستگاه‌ها را در زمانی کمتر از یک ساعت تحویل بگیرند. البته در این مدت آنها می‌توانند کار کردن با هدست‌های واقعیت مجازی سامسونگ را تجربه کنند و لحظات لذت‌بخشی پشت سر بگذارند.

جدیدترین مرکز خدمات موبایل سامسونگ در ایران با شروع کار رسمی خود پذیرای مراجعه‌کنندگان در طبقه منفی‌یک بازار چارسو خواهد بود.

در زیر فکت شیت و آمار این مرکز را مشاهده می‌کنید:

فضای مرکز خدمات

  • مساحتی بیش از ۳۰۰ متر در طبقه منفی یک بازار چارسو
  • آشنایی با محصولات جدید و فناوری‌های روز سامسونگ
  • سالن انتظار برای آرامش و راحتی بیشتر کاربران سامسونگ

مساحت مرکز خدمات

  • مساحت مرکز خدمات جدید موبایل سامسونگ ۳۱۵ متر است و شامل ۹ بخش مختلف است که کاربران با وارد شدن به این مرکز می‌توانند خدماتی فراتر از آنچه تصور می‌کنند دریافت کنند و از محیط پویای این مرکز لذت ببرند و در آن احساس آرامش کنند.


 

تجربه کار با فناوری‌ها و محصولات روز سامسونگ

  • کاربران و مشتریان سامسونگ می‌توانند در این مرکز با جدیدترین فناوری‌ها و محصولات بخش موبایل سامسونگ آشنا شوند و از نزدیک با این محصولات و فناوری‌ها کار کنند تا کاربردی بودن آن‌ها را بهتر حس کنند. همچنین در منطقه واقعیت مجازی (VR) امکان استفاده از دستگاه‌های واقعیت مجازی برای همه کاربران مهیاست.

سالن انتظار

  • سالن انتظار برای راحتی هرچه بیشتر مراجعه‌کنندگان فراهم شده است تا در مدت زمانی که در مرکز خدمات هستند، احساس آرامش بیشتری داشته باشند و هنگام رسیدگی به درخواست‌شان محلی برای آسودن وجود داشته باشد.

 


 

ارائه خدمات پس از فروش به سبکی متفاوت

         کارشناسان ویژه آماده ارائه خدمات به کاربران

  • مشاوره خرید و انتخاب آگاهانه
  • صحبت رودررو با کارشناسان ویژه سامسونگ
  • ارائه آموزش به کاربران متناسب با سن و نیازشان

انتخاب آگاهانه

  • کارشناسان ویژه سامسونگ آماده ارائه مشاوره در مورد محصولات سامسونگ به کاربران و مشتریان هستند تا مراجعه‌کننده انتخاب آگاهانه و بهتری هنگام خرید محصولات داشته باشد و از خرید خود لذت ببرد.

تعمیر در کمتر از یک ساعت

  • کارشناسان ویژه سامسونگ در این مرکز آماده ارائه خدمات هستند و مراجعه‌کننده‌ای که برای تعمیر دستگاه خود وارد مرکز خدمات می‌شود، به راحتی می‌تواند با کارشناسان ویژه سامسونگ ارتباط و صحبت رودررو داشته باشد تا محصول در همانجا عیب‌یابی شود و در صورتی که مشکل دستگاه جدی نباشد، کارشناس ویژه در کمتر از یک ساعت دستگاه را تعمیر می‌کند و در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

اسمارت آکادمی

  • نیروهای آموزشی سامسونگ برای آموزش به اشخاص مختلف با سنین، سلایق و نیازهای متفاوت از سطح مبتدی تا حرفه‌ای دوره دیده‌اند و در اسمارت آکادمی به آن‌ها آموزش‌هایی در مورد محصولات، خدمات و فناوری‌های روز سامسونگ ارائه می‌کنند تا به دانش و اطلاعات کاربران در حوزه دنیای آی‌تی و فناوری اضافه شود.


  22 آبان 1395
16 نظر
4.06
  18 رای

نظرات کاربران

در حال بارگذاری