خانهاخبار
Galaxy C7 Pro سامسونگ به زودی معرفی می‌شود

Galaxy C7 Pro سامسونگ به زودی معرفی می‌شود

خانواده Galaxy C سامسونگ به زودی شاهد ورود فبلت 5.7 اینچی گلکسی سی 7 پرو خواهد بود که بدنه تمام فلزی دارد و از مشخصات سخت‌افزاری قدرتمتدی برخوردار است.
۱۳۹۵/۸/۸

گوشی‌های سری Galaxy C سامسونگ از جمله محصولاتی هستند که با داشتن طراحی مرغوب، مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند و قیمت مناسب توانسته‌اند طرفداران زیادی برای خود، مخصوصا در کشورهای توسعه‌یافته، جمع کنند.

Galaxy C7 Pro مدل جدیدی است که به نظر می‌رسد به زودی باید منتظر ورود آن به بازار بود. مدل استاندارد Galaxy C7 اواسط امسال به بازار آمد. این گوشی نمایشگر 5.7 اینچی، بدنه فلزی و سخت‌افزارهای خوبی در اختیار دارد. مدل Galaxy C7 Pro نیز 5.7 اینچی خواهد بود، با این تفاوت که کیفیت نمایشگر آن به QHD ارتقا یافته است. همچنین پیش‌بینی می‎شود سامسونگ در این گوشی جدید پردازنده قدرتمندتری به خدمت بگیرد و C7 Pro را با دو حافظه 4 و 6 گیگابایتی به بازار بفرستد.

از آنجا که مدل استاندارد Galaxy C7 با ظرفیت 32 گیگابایت حدود 400 دلار در بازار فروخته می‎شود، بعید است Galaxy C7 Pro قیمتی کمتر از آن داشته باشد، اما ممکن است این مدل به صورت محدود تنها در بازار بعضی کشورها، مثل چین و هند، عرضه شود.

image

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

................................................

۱۳۹۵/۸/۲۰
لنوو یه گوشی ساخت یکم شبیه اپل بود همه به لنوو ایراد گرفتن ولی وقتی سامسونگ ساخت اینو که بیشتر به اپل شبیه هیشکی هیچی نمیگه
وزدانتون راحته

yh

۱۳۹۵/۸/۹
داره یک آشغال دوباره روانه ی بازار میکنه این بار قابلیت اشک آوری هم فکر کنم داشته باشه