خانهاخبار
اینستاگرام به نسخه دسکتاپ ویندوز آمد

اینستاگرام به نسخه دسکتاپ ویندوز آمد

پس از 4 سال، سرانجام نسخه مخصوص ویندوز دسکتاپ اپلیکیشن محبوب اینستاگرام، با ویژگی‌های مشابه نسخه موبایلی، منتشر شد.
۱۳۹۵/۷/۲۳
image

اینستاگرام تنها چند ماه است که برای ویندوز موبایل عرضه شده و حال سرانجام این اپلیکیشن اجتماعی تصویری برای ویندوز دسکتاپ نیز عرضه شده است.

اینستاگرام ویندوز، که اکنون از ویندوز استور برای ویندوز 10 قابل تهیه است، تقریبا تمام ویژگی‌های نسخه اندرویدی و آی‌اواسی را دارد. شما از طریق این نرم‌افزار می‌توانید فید تصاویرتان را بررسی کنید، استوری دوستانتان را مشاهده کنید یا به پیام‌های شخصی خود رسیدگی کنید و حتی برای سایر دوستانتان پیام بفرستید. علاوه بر این قابلیت جستجو، زبانه Explore و دسترسی به پروفایل شخصی و تنظیمات در نسخه مخصوص ویندوز وجود دارد. برخلاف نسخه مخصوص وب، که روی مرورگرها بارگذاری می‌شود، از طریق نسخه ویندوز می‌توانید تصویر موردعلاقه‌تان را در مسنجر ویندوز و یا فیس‌بوک به اشتراک بگذارید.

البته نسخه مخصوص ویندوز معایبی نیز دارد. در این نسخه می‌توانید تصاویر دلخواهتان را آپلود کنید، اما این موضوع مشروط به آن است که رایانه یا تبلت ویندوزی شما صفحه نمایش لمسی و دوربین پشت داشته باشد! این دو ویژگی به تنهایی طیف گسترده‌ای از رایانه‌های شخصی ویندوزی را از این قابلیت محروم می‌کند. شاید خیلی از افراد دوست داشته باشند تصاویری را که قبلا ثبت کرده‌اند با ابزارهای ویرایش ویندوزی، زیبا کنند و سپس آن را در اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

image

در حال حاضر بهتر است بگوییم که اینستاگرام ویندوز بیشتر مناسب تبلت‌های ویندوزی است تا رایانه‌های شخصی. برای مثال این اپلیکیشن در ویندوز دسکتاپ در وسط صفحه قرار می‌گیرد و فضای خالی زیادی در کناره‌های خود باقی می‌گذارد. از این فضا می‌توان، مانند نسخه وب، برای نمایش کامنت‌های هر عکس استفاده کرد که در نسخه فعلی این اتفاق نیفتاده است. علاوه بر این اگر بخواهید با دستگاه ویندوزی خود که دوربین پشت ندارد استوری آپلود کنید، اپلیکیشن کرش می‌کند.

به هر حال این اپلیکیشن در ابتدای راه است و مطمئنا در نسخه‌ها بعدی ایرادهای آن نیز برطرف می‌شود. امیدواریم در آینده از هر PC و از بین فایل‌های موجود روی حافظه دستگاهمان نیز بتوانیم تصاویر دلخواهمان را در اینستاگرام آپلود کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

سینا

۱۳۹۵/۸/۲
من از لینکی که دادید نمی تونم دانلود کنم برنامه رو
ینی استور ویندوز باز میشه ولی بعد کلی لود کردن برنامه رو میبنده
یا اینکه ارور میده
راهنمایی کنید لطفا

sink

۱۳۹۵/۷/۲۵
جای کار داره خیلی
انگار همون صفحه عمودی گوشی رو استریم‌ کنی روی نمایشگر افقی دسکتاپ .
باید از نو طراحی کنن

رضا

۱۳۹۵/۷/۲۴
من دانلود و نصب کردم ولی کرش میکنه بالا میاد،مشکلش چیه؟☹هرکی میدونه بگه لطفا

رامین

۱۳۹۵/۷/۲۴
ویدیو میشه باهاش آپلود کرد کسی امتحان کرده.

Alireza

۱۳۹۵/۷/۲۳
از الان زوده که ایراد بگیریم
تازه دو سه روزه وارد استور شده با آپدیت های جدید بهتر هم میشه
بلاخره فیسبوک 400 میلیون دستگاه ویندوز 10 رو بیخیال نمیشه