خانهاخبار
سرانجام اپلیکیشن اینستاگرام برای ویندوز موبایل منتشر شد

سرانجام اپلیکیشن اینستاگرام برای ویندوز موبایل منتشر شد

انتظار کاربران ویندوز موبایل بالاخره به پایان رسید و اکنون می‌توانند اپلیکیشن رسمی Instagram را روی گوشی خود داشته باشند.
۱۳۹۵/۲/۲۷

اگر از کاربران ویندوز 10 موبایل هستید، خبر خوبی برایتان داریم. بالاخره اینستاگرام اپلیکیشن ویندوز 10 موبایل را به نسخه 8.0.0.0 آپدیت کرد؛ آخرین نسخه اینستاگرام که ظاهری شبیه نسخه آی‌اواس و اندروید این اپلیکیشن دارد و آیکون جدید نیز در آن دیده می‌شود.

اینستاگرام حدود 400 میلیون کاربر دارد و فیس‌بوک در سال 2012 آن را با قیمت 1 میلیارد دلار خریداری کرد. این اپلیکیشن تاکنون تنها به نسخه بتا و قدیمی برای ویندوز فون اکتفا کرده بود و کاربران این پلتفرم برای استفاده از فیلترها مجبور بودند اپلیکیشن‌های دیگر را به کار گیرند. بسیاری از کاربران نیز از اپلیکیشن‌های شخص ثالث استفاده می‌کنند؛ اپلیکیشن‌هایی که معروف‌ترین آنها 6Tag است.

اکنون اپلیکیشن اینستاگرام نه‌تنها در دسترس کاربران ویندوز 10 موبایل قرار گرفته، بلکه ظاهرش تفاوتی با نسخه اندروید و iOS ندارد. البته کاربران ویندوز فون 8.1 هنوز هم ناچارند از اپلیکیشن‌های شخص ثالث یا نسخه بتای اپلیکیشن اینستاگرام استفاده کنند.

در ادامه اسکرین‌شات‌هایی از نسخه جدید اپلیکیشن را مشاهده می‌کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

abbas

۱۳۹۵/۲/۲۸
سلام. جی اس ام من نسخه ی جدید اندرویدشو دانلود و نصب کردم ولی هیچ تغییر ظاهری به جز آیکون اتفاق نیفتاده. چیکار کنم؟

امیررضا

۱۳۹۵/۲/۲۸
خیلی وقت هست این اپ منتشر شده است برای ویندوز 10 حدود یک ماه است.مثل اینکه شما دیر فهمیده اید

mehdi

۱۳۹۵/۲/۲۷
چرا شایعه درست میکنید.دو ماه هست نسخه رسمیش اومده.اپدیت جدیدش هم دو سه روز بعد از انتشار نسخه. جدیدش برا اندروید و ای او. اس اومد.