خانهاخبار
سامسونگ بعد از آتش‌گرفتن گوشی‌اش مجرم شناخته شد

سامسونگ بعد از آتش‌گرفتن گوشی‌اش مجرم شناخته شد

هر روز که می‌گذرد اخبار آتش‌گرفتن گوشی‌ها داغ‌تر می‌شود. این‌بار یکی از کاربران ساکن ایالات متحده با چنین مشکلی مواجه شده است. این شخص، که کارگر ساختمانی است، بعد از آتش‌سوزی گلکسی اس 7 اج به بیمارستان منتقل شده و از سامسونگ شکایت کرده است.
۱۳۹۵/۶/۲۰

سامسونگ پس از معرفی گلکسی نوت7 روزهای کابوس‌واری را سپری می‌کند. از طرفی تحویل 400 هزار نوت7 که از قبل به اپراتورهای کره‌ای پیش‌فروش شده‌اند با تاخیر مواجه شده است و از سویی نقص باتری و پورت USB-C کار دست این غول کره‌ای داده است. از نوت7 که بگذریم، گلکسی اس7 اج هم بیکار نمانده و دردسر جدیدی برای سامسونگ به وجود آورده است. انفجاری که اخیرا رخ داده مربوط به این گوشی می‌شود که در ادامه ابعاد ماجرا را بررسی می‌کنیم. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

اوایل همین ماه بود که خبر انفجار یک گلکسی اس7 اج منتشر شد. این گوشی به شارژر وصل بود که نقص باتری موجب آتش‌‌سوزی شد. کمپانی‌ها معمولا مقصر این حوادث را کابل‌ها و آداپتورهای تقلبی معرفی می‌کنند، اما صاحب این گوشی مدعی است که از شارژر اوریجینال گوشی استفاده کرده است. این تنها اس7 اج نیست که اخیرا آتش گرفته، بلکه نمونه دیگری در نیوجرسی امریکا نیز برای صاحب خود مشکل‌ساز شده است. در شکایتی که دنیل رامیرز تقدیم دادگاه کرده آمده است:

گوشی را از فروشگاه‌های Best Buy حدودا 7 ماه پیش خریداری کرده بودم. در حالی که سرگرم کار خود بودم گوشی خود به خود در جیبم شعله‌ور شد.

image

دنیل اکنون از سوختگی درجه 2 و 3 رنج می‌برد و با وجود جراحی پلاستیک تا آخر عمرش باید جای سوختگی را روی پایش تحمل کند. این اولین‌بار است که یکی از کاربران شکایت می‌کند و کمپانی سامسونگ نیز در دادگاه مجرم شناخته می‌شود. تصاویر این حادثه بسیار دلخراش است و به همین دلیل در متن خبر از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم. اگر برای دیدن آن‌ها اصرار دارید می‌توانید از این لینک اقدام کنید.

 

نظر شما درباره انفجار گوشی‌ها چیست؟ آیا این معضل گریبان‌گیر دیگر کمپانی‌ها نیز خواهد شد؟ آیا چنین حوادثی برای شما یا اطرافیانتان پیش آمده است؟ در این صورت لطفا تجربه خود را از حادثه و پاسخگویی نمایندگی‌های برندها با کاربران جی‌اس‌ام در میان بگذارید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (90 نظر)

امیر حسین

۱۳۹۶/۲/۱۸
طبقه بندی انواع گوشی ها(به ترتیب از اول تا آخر)
1_Appel
2_OlGوSamsung
3_htcوHuawiiوSony
4_بقیه گوشی ها

alireza

۱۳۹۵/۱۰/۵
تیکه ی جالبی بود برای طرفداران سامسونگ ولی نوت 7 گوشی بود که می تونست ضربه ی سختی به ایفون های اپل بزنه شاید به نظرتون مسخره برسه ولی امریکا ابر قدرت دنیاس و قطعا برند های امریکایی هم باید باشند و تو این زمینه رقیب هم نمی خوان
قطعا هم اسیب زدن به یه برند با خریدن چند تا از مهندساش امکان داره ! به نظرتون عجیب نیست سامسونگ این همه گوشی زده این پرچم دار اینطوری شده ( نوت 7 ) چند وقت پیشم جدولی در یکی از سایت های خارجی دیدم که حاکی از پیشرفت سهم سامسونگ تو طی این چند سال بود و فک کنم این فاجعه نوت 7 هم نتونه جلوشو بگیره باید منتظر جدال بزرگ تری بین این دوتا باشیم وقطعا سامسونگ شانس خیلی کمی داره که بتونه جلو یه برند امریکایی دووم بیاره هرچقدر هم که پرچم دارای ایندش خوب باشه .

محسن

۱۳۹۵/۷/۱۴
سلام
خوب مسلما هیچ شرکتی نمیخواد گوشی هاش اتش بگیره و..
خب چرا فقط سر و صدای سامسونگ در میاد
ایفن هفت هم نیومده دست طرف تو کارتونش اتش گرفت و.. وای بحال اینکه برسه دست طرف
شرکت سامسونگ غول تکنولژی بازار گوشی دنیا است حتی بازار امریکا هم
۲۷ درصد سامی ۲۳ درصد ایفن
تو خود کشور امریکا هم از سازندش فروشش بیشتره چرا ؟
کیفیت بیشتر امکانات بیشتر و.. با هزینه کمتر
شش سال دارم از گوشی های سامسونگ استفاده میکنم واقعا راضیم
نوت ۷ مشکل باتری داشت سامسونگ با هزینه خودش تمام گوشی ها جمع کرد و گوشی رایگان به صاحب هاش برگردوند
اگه یبار یه عیب واسش پیدا شده
مزایاش ببینن
پنج سال گوشی های ایفن اومده بازار همیشه اتش سوزی داره تو جیب خم میشه میشکنه
ایفن هفت هم علاوه بر اینا مشکل تماس داره بلوتوثش کار نمیکنه و..
سر و صداش در میاد حتی یکی از مسوولینش میاد معذرت خواهی کنه
ولی رییس سانسونگ بخاطر اتش سوزی نوت ۷ خودش رفت استفا داد

pm

۱۳۹۵/۶/۲۹
اره داداش تو موبایل HTC تو تبلت سامسونگ
من خودم tab s 10/5 دارم با one e9 plus

آرشا

۱۳۹۵/۶/۲۷
منم همینطور....