خانهاخبار
آیفون 7 با فناوری شارژ سریع

آیفون 7 با فناوری شارژ سریع

در حالی که تقریبا می‌دانیم آیفون 7 چه مشخصاتی دارد، آخرین شایعات حاکی از آن است که اپل بالاخره فناوری شارژ سریع را به آیفون اضافه می‌کند.
۱۳۹۵/۵/۲۶

اگر می‌خواهید آیفونتان سریع‌تر شارژ شود یک راه این است که از شارژر آیپد استفاده کنید که توان بیشتری دارد، هرچند بعضی کارشناسان توصیه می‌کنند این کار را انجام ندهید. این روش فرق دارد با فناوری شارژ سریعی که داخل گوشی‌های اندرویدی کار گذاشته شده است.

اما آیا ممکن است اپل هم از فناوری شارژ سریع استفاده کند؟ پاسخ MacRumors این است که بله. اگر این شایعه درست باشد، شاهد شارژ 5 ولت و 2 آمپری در آیفون 7 خواهیم بود. با وجود این فناوری داخل آیفون می‌توان با خیال راحت از شارژرهای آیپد استفاده کرد و به‌سرعت آیفون خود را شارژ کرد.

شارژ سریع در این یکی-دو سال بسیار رایج شده‌ و دستاورد شگفت‌انگیزی برای اپل به حساب نمی‌آید، اما به هر حال اپل نشان داده چندان همراه با روندهای روز حرکت نمی‌کند؛ کافی است به یاد بیاورید که چقدر طول کشید تا از رم 1 گیگابایتی دل بکند و از صفحه‌نمایش بزرگ‌تر از 4 اینچ استفاده کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

parham_pbh

۱۳۹۵/۶/۱۵
چون نظراتت چرت میدید اخه سازنده دوست داره از ی تکنولوژی دیر استفاده کنه یا نکنه این ب کسی ربطی نداره عزیزم در ضمن 80 درصد افرادی ک کامنت بر علیه اپل میزارن اوونایین ک باباشون پول گوشی نمیده ک برن بخرن معلومه میان بد میگن

parham_pbh

۱۳۹۵/۶/۱۵
اولا اظهار دوما تو این ک گوشیای اپل بهترینه ک شکی نیس

میلاد

۱۳۹۵/۵/۳۰
خب مهندس برچی چرت میگی من خودم گوشی زیاد داشتم هیچکدومش باتریش زااارت خالی نمیشد واین مشکل بازیشم اصلا وجود نداشته. خواستی یچزی ول بدی.

سونی

۱۳۹۵/۵/۲۸
شارژ سریع 5 سال پیش تو i pod بوده درضمن شارژسریع برای باطری دیوایس اصلا خوب نیست.

ارمان

۱۳۹۵/۵/۲۸
به همین خاطره رمش هنوز دو هست خداروشکر یکم خلاقیت به خرج داد و رم رو از یک به دو اورد
رم چیزی نیست که بخواد ازمایشش کنه رم=سرعت