خانهاخبار
گلکسی اس 7 اکتیو ضد آب نیست!

گلکسی اس 7 اکتیو ضد آب نیست!

سامسونگ گلکسی اس 7 اکتیو را به عنوان نسخه مقاوم گلکسی اس 7 معرفی کرد، ولی حالا به نظر می‌رسد این گوشی، آن طور که ادعا شده، مقاوم نیست.
۱۳۹۵/۴/۲۱

گلکسی اس 7 اکتیو نسخه مقاوم‌تر پرچمدار سامسونگ، اس7، است و گفته می‌شود با داشتن استاندارد نظامی، در برابر نفوذ آب، گردوخاک، باران، ضربه، حرارت و ... مقاومت می‌کند. ولی حالا کاربران گزارش می‌دهند این گوشی در مقابل نفوذ آب مقاوم نیست و آسیب می‌بیند. طبق گفته‌های کاربران، این گوشی نمی‌تواند مدت وعده داده شده، یعنی 30 دقیقه، در عمق 1.5 متری آب دوام بیاورد.

در ویدئوی زیر تست‌های انجام‌شده روی گوشی با شبیه‌ساز و به‌طور معمولی نمایش داده شده است. در هر دو حالت این گوشی پس از قرار گرفتن در آب برای مدت وعده داده شده از کار می‌افتد. در این ویدئو اطلاعات کافی در اختیار کاربران قرار نگرفته است و نمی‌توانیم بفهمیم که این مشکل از فرایند تولید گوشی است یا از طراحی آن. همچنین در مورد کشور سازنده یا اسمبل‌کننده گوشی نیز توضیحی داده نشده است.

در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

علی?

۱۳۹۵/۴/۲۲
واقعا برای یک شرکت بزرگی مثل سامسونگ زشته
دیگه نمیدونم چی بگم زشته بابازشت
کمی گوشیتون رو ازمایش میکردین بد نبودا که اینطوری تحویل مردم بدین

دوام یعنیhtc

۱۳۹۵/۴/۲۲
در بنجول سازی وگوشی های فله ای سامسونگ شکی نیست
اما این گوشی قرار بود نسخه مقاوم اس7باشه و به گفته خود شرکت ضد ابه ولی وقتی رفت تو اب کلا صفحش قاطی کرد ولی اس7 معمولی سالم موند
یعنی اصلا نمیدونم چی بگم به این سامسونگ

نادر

۱۳۹۵/۴/۲۱
انقدر گفتیم سامسونگ الکی گوشی میسازه و الکی تبلیغ میکنه زبونمون مو درآورد آقا بخر بخر عزیزم ! شما همونایی هستین که رفتین صف فروش قسطی پراید !!
پس تعجبی نیست ...

پارسا

۱۳۹۵/۴/۲۱
مسخره اینجاست که اس 7 و اس 7 ادج واقعا ضدآب اند اما در تولید اکتیو گند زدند. دو بار و با دو دستگاه متفاوت تست شده و نتیجه همون بوده.واکنش سامسونگ هم مثل واکنش اپل سر آیفون 6 بوده:"این اتفاق تنها برای تعداد معدودی از دستگاه ها افتاده و گارانتی هم این دستگاه ها رو پوشش داده".

VistaMobile

۱۳۹۵/۴/۲۱
تعجب آور نیست که ! ... HTC 10 رو ضد آب اعلام نکردن بعد تست کردن دیدن ضد آب بوده ! S7 Active هم ضد آب اعلام کردن بعد تست کردن دیدن ضد آب نیست !!! سامسونگ است دیگر ... http://www.aparat.com/v/C6UZV
تفاوت را احساس کنید .