خانهاخبار
انتشار اندروید 6 برای Galaxy A8 سامسونگ

انتشار اندروید 6 برای Galaxy A8 سامسونگ

سامسونگ نسخه 6 سیستم عامل اندروید را برای گوشی گلکسی ای 8 خود منتشر کرد که طی چند هفته آینده در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت.
۱۳۹۵/۴/۱۵

قطار به‌روزرسانی گوشی‌های سامسونگ به مدل Galaxy A8 رسید تا کاربران آن بتوانند از نسخه 6 سیستم عامل اندروید استفاده کنند. این به‌روزرسانی، که فعلا در هند منتشر شده است، بیش از 1 گیگابایت حجم دارد و ویژگی‌هایی همچون مصرف بهینه باتری در حالت استندبای، مدیریت دسترسی اپلیکیشن‌‌ها و بهبودهای نرم‌‌افزاری دیگر را با خود به همراه دارد.
Galaxy A8 در سال 2015 وارد بازار شد. این گوشی نمایشگر 5.7 اینچی از نوع سوپر آمولد در اختیار دارد و از پردازنده اسنپ‌دراگون 615، دوربین 16 مگاپیکسلی، 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا استفاده می‌کند.
همچون سایر به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری، Galaxy A8 نیز در کشورهای مختلف با اختلاف زمانی به‌روز خواهد شد و ممکن است چند هفته طول بکشد تا پیغام آپدیت کردن آن روی دستگاه شما ظاهر شود.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (61 نظر)

leyli

۱۳۹۸/۷/۱۹
گوشیم گلکسی A8ولی آپدیتش بالا نمیاد سرعتشم داغون شده..
خواهشا راهنمایی کنین♡?

بهروز

۱۳۹۸/۱/۲۷
سلام دوستان عزیزی که به مشکل برخوردن واسه اپدیت ، کافیه تو قسمت اپدیت ، تیک مربوط به امدیت خودکار رو بردارن و تیک وای فای رو روشن نگه داره و فقط از طریق وای فای پرسرعت ، بازم میگم حتما پر سرعت بالای 2mb/s بطور دستی گزینه اول چک کردن اپدیت رو بزنن تا عمل جستجو بطور دستی اعمال بشه در صورت داشتن اپدیت جدید سریعا اعمال میشه و شروع میکنه به اپدیت .

عزیز دادجو

۱۳۹۷/۱۱/۱۱
سلام حسن جان خوبی
عزیز هستم پسر دایی ت
میشه بهم پیام بدی کارت داشتم
باتشکر

Hosein

۱۳۹۶/۹/۴
سلام.بی زحمت اگه میشه راهنماییم کنین برای آپدیت اندروید چیکار کنم؟

علیرضا

۱۳۹۶/۲/۱۲
با سلام گوشی من a8دلی اندروید همون 5 و خورده ای مونده پس چرا آپدیت نمیشه این اگ کسی میدونه بگه چرا .ممنون