خانهاخبار
نظرسنجی: بهترین روش برای خرید گوشی از نظر شما کدام است؟

نظرسنجی: بهترین روش برای خرید گوشی از نظر شما کدام است؟

آیا شما جز افرادی هستید که خیلی سریع یک فروشگاه اینترنتی را انتخاب می‌کنید و خرید می‌کنید؟ یا تا گوشی را در مغازه در دست نگیرید آن را نمی‌خرید؟
۱۳۹۵/۴/۷

پیشرفت گوشی‌های هوشمند باعث شده تا تقریبا هر دو سال یک بار مجبور به خرید گوشی جدید باشیم. البته برای برخی از علاقه‌مندان به فناوری، زمان خرید گوشی جدید یک سال و یا کمتر است.

image

پیشتر مطالبی در ارتباط با نحوه خرید گوشی و نکاتی که پیش از خرید گوشی باید به آنها توجه کنید منتشر کرده بودیم و در مورد اینکه کدام گوشی برای چه افرادی مناسب تر است، نیز انتشار سری مطالب مشاور خرید را دنبال می‌کنیم.

حالا در اینجا می‌خواهیم به سراغ بخش مهم دیگری در خرید گوشی برویم و از شما بپرسیم که از بین فروشگاه‌های آنلاین یا پاساژها و مغازه‌ها، کدامیک را برای خرید انتخاب می‌کنید. برخی از افراد، خصوصا نسل جوان، با مراجعه به فروشگاه‌های آنلاین خرید خود را انجام می‌دهند و برخی دیگر ترجیح می‌دهند به پاساژها و مراکز خرید موبایل مراجعه کنند تا گوشی‌های مختلف را از نزدیک ببینند و آن را در دست بگیرند، سپس گوشی خود را با اطمینان بیشتری خریداری کنند.

به نظر می‌رسد هنوز در کشور ما، بسیاری از افراد راه دوم را انتخاب می‌کنند و ترجیح می‌دهند گوشی هوشمند خود را حضوری بخرند؛ هم برای اطمینان از پیدا کردن بهترین قیمت و هم اطمینان از سالم بودن گوشی.

شما در کدام دسته قرار دارید؟ با ما در نظرسنجی جی‌اس‌ام همراه باشید و دلایل خود را در بخش نظرات برای ما ارسال کنید. هفته آینده نتیجه این نظرسنجی را تحلیل خواهیم کرد و مزیت‌ها و معایب هر کدام از روش‌ها را شرح خواهیم داد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (38 نظر)

پری

۱۴۰۱/۶/۱۳
توفروشگاه وقتی میری گوشی روبازمیکنه وروشن تحویل میده ولی تواینترنت باپک بسته تحویل میده ووقتی پلمپ بازباشه به هیچ وجه مرجوع نمیکنه اینترنتی یجورایی شانسیه اگه خراب باشه صاحاب اول واخرش خودتی من خودم به شخصه حضوری خریدمیکنم

حمید

۱۳۹۹/۱۱/۲۷
به نظر بهترین روش خرید گوشی یا هر محصولی در ایران خرید حظوری است که هم می توان کشور سازنده رو از طریق #۰۶#* چک کنید و هم از سالم بودن ریجستری آن مطمئن شوی و خود فروشنده دیگه گوشی رو ریجستری می کنه و دیگه نباید دردسر داشته باشی کمااینکه دیجی کالا حتی در زمان سوال ازشون شرکت سازنده گوشی هم اعلام نمیکنه

AMIR

۱۳۹۵/۴/۱۴
یا پرداخت اینترنتی باید بکنی که خیلی راحته و یا وقتی اوردن اگه کارتخوان داشتن که اکثرا دارن درب منزل کارت میکشی و گرنه پول میدی اگه هم خونه نبودی برمیگردونن اداره پست شهرتون واحد توزیع باهاتون هم تماس میگیرن که خونه نبودید و یا ادرس اشتباهه اینا.

A.P

۱۳۹۵/۴/۱۲
سلام
عذز میخوام زمانی که خرید اینترنتی انجام میشه و گوشی رو میارند درب منزل حتما باید پول نقد همراهمون باشه؟؟؟
درضمن اگه مثلا سفارش دادیم و زمانی که گوشی رو پیک اورد خونه نبودیم گوشی چی میشه و باید از کجا بگیریم ؟؟؟
اگه جواب بدن کسانی که اینترنتی خرید میکنن ممنون میشم

زهرا

۱۳۹۵/۴/۱۲
فکر نمی کنم این دو گوشی هم قیمت باشن. هر کدوم رو باید با همرده های قیمتی خودش مقایسه کنی. تو رنج قیمت یک میلیون و 100 تا 200 بدون شک بهتر از 5 ایکس پیدا نمی کنی