خانهاخبار
بسته اینترنت نامحدود جدید همراه اول با دوبرابر زمان بیشتر

بسته اینترنت نامحدود جدید همراه اول با دوبرابر زمان بیشتر

اینترنت نامحدود شبانه همراه اول، که تاکنون در بازه زمانی ۵ ساعته ارائه می‌شد، حالا در بازه زمانی ۱۰ ساعته نیز در دسترس مشترکین قرار گرفته است.
۱۳۹۵/۴/۵

همراه اول برای مدتی در طرح «ورود به محدوده نامحدود» بسته‌های نامحدود مکالمه، پیامک و اینترنت همراه را ارائه کرد. این طرح همچنان ادامه دارد، اما در حال حاضر فقط بسته‌های پیامک و اینترنت نامحدود در آن ارائه می‌شود و عرضه بسته‌های مکالمه نامحدود آن از نیمه دی ماه سال گذشته متوقف شده است.

بسته اینترنت نامحدود شبانه همراه اول در این طرح در بازه زمانی ۲ تا ۷ صبح ارائه شده و با کد دستوری *1000*2# فعال می‌شود. همراه اول پنجشنبه هفته گذشته، سوم تیر ماه، طی پیامکی اعلام کرد که بسته اینترنت نامحدود شبانه جدیدی را با همان کد دستوری برای مشترکین خود فعال می‌کند که مدت زمان آن از ۵ ساعت به ۱۰ ساعت افزایش یافته است. بسته جدید از ساعت ۱ بامداد تا ۱۱ صبح ارائه می‌شود و هزینه فعال‌سازی آن ۳ هزار تومان است.

image

بسته‌های اینترنت نامحدود همراه اول برای همه مشترکین این اپراتور اعم از اعتباری و دائمی قابل استفاده است. این بسته‌ها در هر شبانه‌روز فقط یک بار فعال می‌شود و، برخلاف بسته‌های روزانه، هفتگی و ماهانه، به‌صورت خودکار تمدید نخواهد شد. همچنین مشترکین می‌توانند بسته‌های اینترنت نامحدود را همزمان با سایر بسته‌های اینترنت فعال و استفاده نمایند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (45 نظر)

ندا

۱۴۰۲/۸/۱۱
هر درهم امارات ۱۳هزارتومنه دو درهم میشه ۲۶هزارتومن

P

۱۳۹۹/۵/۱۷
همراه اول؛ دزد تمام عيار!

N

۱۳۹۹/۳/۱۶
کددستوریش چیه

فریور

۱۳۹۹/۲/۱۵
سرعت بالای ۵۰ مگ میشه lte تو ایرا ۱۲ مگ میگن lte نا محدودم سقف داره هم زمانی هم حجمی گیر کردیم به خدا گزینه دیگری هم نیست فقط خودشونن تصمیم میگیرن ، شرکت خصوصی اجازه نداره حضور داشته باشه

علی

۱۳۹۸/۳/۱۵
سلام .هر انسان یکبار زندگی میکند . زندگی چه ارزشی داره چرا خودتونو گول میزنید چرا دروغ تحویل مردم میدید این همه امکانات این همه سیستم شما که در راه خدا کار نمیکنید اصلا خدا نمیشناسید خیلی بیگانه اید با خدا اما ما پول میدیم پول چرا اینترنت نامحدود در دسرس مردم قرار نمیدید واقعا چرا ؟!!؟