خانهاخبار
انتشار اندروید 6 برای Galaxy J7 و Galaxy A3 2016

انتشار اندروید 6 برای Galaxy J7 و Galaxy A3 2016

پس از به‌روزرسانی پرچمداران سامسونگ، حالا نوبت به میان‌رده‌های این شرکت رسیده است تا به اندروید 6 آپدیت شوند. گلکسی جی 7 و گلکسی ای 3 (2016) جدیدترین گوشی‌های سامسونگ هستند که آپدیت اندروید 6 را دریافت کرده‌اند.
۱۳۹۵/۴/۱

در ادامه به‌روزرسانی گوشی‌های گلکسی سامسونگ به اندروید مارشمالو، مدل Galaxy J7 این شرکت آپدیت اندروید 6 را دریافت کرده است. این گوشی میان‌رده، که در سال 2015 وارد بازار شد، نمایشگر 5.5 اینچی دارد؛ از پردازنده 4 هسته‌ای (یا 8 هسته‌ای) استفاده می‌کند و به 1.5 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.

گوشی بعدی که در صف به‌روزرسانی قرار گرفته Galaxy A3 (2016) است. طبق اسنادی که سامسونگ روی سایت خود قرار داده است، Galaxy A3 (2016) تا چند هفته آینده به اندروید 6 آپدیت می‎‌شود و امکاناتی همچون Doz ،App permission و Now on Tap در اختیار کاربران این دستگاه قرار می‌گیرد.

توجه: آپدیت‌های اندروید به یک باره در دسترس همه کاربران قرار نمی‌گیرد و همیشه طول می‎کشد تا همه گوشی‌ها آپدیت جدید را دریافت کنند با این حال خوب است به تنظیمات گوشی بروید و در بخش About Phone قسمت Software update انتشار آپدیت جدید را چک کنید.

هشدار: شماری از کاربران گزارش داده‌اند پس از آپدیت کردن گوشی خود به اندروید 6 دستگاه آنها دچار مشکل شده است. در صورتی که گوشی شما بالا نیامد با گرفتن همزمان سه دکمه‌ Home + Volume Down + Power به ریکاوری رفته و دستگاه خود را فکتوری ریست کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (401 نظر)

ع گرشاسبی

۱۳۹۷/۵/۱۶
رام نصب شده روی گوشی شما کاستوم هست و غیر قانونی براهمین از طرف شرکت سامسونگ پشتیبانی نمیشه باید رام رسمی را نصب کنید

Ppp

۱۳۹۷/۲/۱۳
در کل گوشی خوبی هست وه همه بازی رو اجرا میکنه الان اندروید ۷ هم براش اومده خوش دست و خوب از خریدش شک نکنید

مهلا

۱۳۹۶/۱۱/۳
سلام
من یه بار آپدیت کردم الان دیگه هرکار میکنم میگه شما جدیدترین نسخه رو دارین ؟؟الان اندرویدم ۶.۰.۱
میخواستم ببینم برای شما هم همینجوره؟؟

Maria

۱۳۹۶/۷/۱۷
سلام من گوشيمو كهj7هست اپديت كردم حالا رو سامسونگ گير كرده دكمه پاور و هوم و ولومم كرفتم ريست فكتوري هم زدم اما فايده نداشت چيكارش كنم?

حمید

۱۳۹۶/۶/۷
بچه ها بروز رسانی ندم افراد برام اومده اپدیت کنم