خانهاخبار
تماشا کنید: برخورد بی‌رحمانه با HTC 10

تماشا کنید: برخورد بی‌رحمانه با HTC 10

داشتن گوشی محکم و مقاوم خواسته هر کاربری است؛ به همین دلیل شرکت‌های تولیدکننده تمام سعی خود را می‌کنند تا محصولات آنها از این نظر بهترین باشد. در ویدئوی ادامه مطلب اچ تی سی 10 زیر انواع تست‌ها قرار می‌گیرد تا استحکام قسمت‌های مختلف بدنه‌اش مشخص شود.
۱۳۹۵/۲/۲۱

وقتی پول زیادی برای خرید گوشی هوشمند می‌پردازید، به جز قدرت و سرعت دستگاه، کیفیت ساخت و مقاوم بودن آن نیز اهمیت پیدا می‌کند. با خرید گوشی محکم، خیالتان از بابت صدمه دیدن دستگاه راحت می‌شود و دیگر ترسی برای از دست دادنش نخواهید داشت.

در مطالب گذشته شاهد انجام شدن آزمایشات بی‌رحمانه روی Galaxy S7 edge ،LG G5 و iPhone SE بودیم، اما نوبتی هم که باشد نوبت به پرچمدار جدید HTC می‌رسد. در ویدئوی زیر HTC 10 همچون سه گوشی دیگر با تیغ، شعله و فشار آزمایش می‌شود تا ببینیم مقاومت این گوشی در چه سحطی قرار دارد.

ویدئو با آزمایش نمایشگر اچ‌تی‌سی 10 در برابر خراش آغاز می‌شود که نتیجه‌ آن با آزمایشات انجام‌شده روی سه پرچمدار دیگر یکسان است. همچنین مشخص می‎شود که شیشه لنز دوربین‌های گوشی نیز کاملا در برابر خط و خش مقاوم است و اسکنر اثر انگشت هم حتی با خراشیده شدن، درست کار می‌کند.

تقریبا 9 ثانیه طول می‌کشد تا صفحه نمایش این گوشی در برابر حرارت واکنش نشان دهد و پیکسل‌های آن سیاه شود، اما به شکلی باورنکردنی دوباره به حالت اول بازمی‌گردند، بدون اینکه اثری از سوختگی روی آنها باقی بماند.

HTC 10 واقعا محکم ساخته شده است. در این ویدئو می‌بینید که بدنه تمام‌فلزی آن، به‌لطف تراشی که در کناره‌ها خورده، چقدر خوب در برابر فشار و خم شدن مقاومت می‌کند.

این ویدئو و ویدئوهای قبلی را ببینید و به ما بگویید که مقاومت و استحکام HTC 10 در مقایسه با سایر پرچمداران 2016 چگونه است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (31 نظر)

amirrezaakhavan

۱۳۹۵/۴/۶
این که عالیه

علی

۱۳۹۵/۲/۲۷
تست مقاومت: http://www.aparat.com/v/dsQ3H
تست سقوط:
http://www.aparat.com/v/Y0tCX
عکسای دوربین: http://www.androidcentral.com/htc-10-camera-patch-updated-impressions-and-sample-shots
تست دما: http://www.aparat.com/v/PiW30
تست باتری: http://www.aparat.com/v/Ei7Wp
تست قدرت و کیفیت اسپیکر: http://www.aparat.com/v/A0HOp
قضاوت با شما!!!

آقا مجید

۱۳۹۵/۲/۲۳
بچه ها تموم کنم شماهارو بحث و نظراتونو خوندم
اچ تی سی دوومش در مقابله ضربه وووو زیاده باتریشم فوق‌العاده س
ولی سامسونگ چقدر باتریشو زیاد کنه آمپرشو بازم ضعیفه فقط چشم جماعتو میگیره واسه اینکه شیک هستش دوربین سامسونگ هم خیلی ضعیفه از htc
یاحق

علی

۱۳۹۵/۲/۲۳
در جواب دوستمو سینا باید بگم که من داداشم اس 6 اج داره و من ام 9 دارم و وقتی با هم جایی میریم ام 9 من خیلی نظرارو جلب میکنه ولی مدل گوشی های سامسونگ برا همه عادیه....به نظر من هم کیفیت ساخت هم طراحی گوشی های اچ تی سی از سامسونگ بهتره ودر ضمن گوشی های سری وان اچ تی سی هم خیلی شیکه و هم خیلی خاصه و برای پز دادن خیلی بهره

ALI

۱۳۹۵/۲/۲۳
درضمن باید بگم در مقایسه با ال جی جی فایوم همینطوره و یک چیز مهمتر اینکه وقی از دستت بیوفته و خط روش بیوفته با دس پاک میشه...برعکس جی فایو چون روکش پلاستیکی داره قشنگ خط میوفته و قسمت پایین گوشی که جدا مشه با کوچک ترین ضریه خم میشه.....اچ تی سی 10 بدنش اثر انگشت رو نشون نمیده ولی اس 7 و جی 5 قشنگ نشون میده