خانهاخبار
عکسی که برای تیم کوک دردسرساز شد

عکسی که برای تیم کوک دردسرساز شد

تیم کوک در اشتباهی تاریخی عکسی در اکانت توییتر خود منتشر کرد که برای آیفون و کیفیت دوربین این گوشی گران تمام شد.
۱۳۹۴/۱۱/۲۰

هنوز مدت زیادی از اجرای کمپین Shot with iPhone نمی‌گذرد؛ کمپینی که در آن برترین عکس‌هایی که با آیفون گرفته شده بود به نمایش گذاشته شد و به‌نوعی تعریف و تمجید از دوربین آیفون را به همراه داشت.

روزهای گذشته تیم کوک، مدیرعامل اپل، عکسی در توییتر منتشر کرد که خیلی‌ها را به یاد کمپین Shot with iPhone انداخت! البته نه به آن معنی و مفهوم اصلی، بلکه کاملا برعکس. عکس مذکور در مراسم Super Bowl 50 گرفته شده است. Super Bowl نام مسابقه پایانی یا فینال یکی از محبوب‌ترین رشته‌های ورزشی بین امریکایی‌ها یعنی فوتبال امریکایی است.

تیم کوک بعدا عکس را از توییتر خود حذف کرد و توییت خود را با عکسی بهتر منتشر کرد، اما همان مدت زمان کوتاه کافی بود که عکس مذکور سوژه بسیاری از افراد و سایت‌ها شود. این عکس به‌قدری بی‌کیفیت و تار ثبت شده که تمسخر خیلی‌ها را به همراه داشته است.

در یکی از جالب‌ترین پاسخ‌هایی که به توییت تیم کوک ارسال شده، کاربری اشاره کرده که بهتر است تیم کوک گوشی خود را به آیفون 7 پلاس ارتقا دهد تا بلکه بتواند از قابلیتی نظیر لرزشگیر اپتیکال تصاویر هنگام عکاسی بهره‌مند شود!

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

djmk2548891

۱۳۹۴/۱۱/۲۵
اپل است دیگر!!!

محمد

۱۳۹۴/۱۱/۲۲
بعيد نيست عكسهاى كه درون اون كمپين گذاشته شده با دوربينهاى D.S.L.R گرفته شده باشه و بعنوان عكسهاى كه با دوربين ايفون گرفته شده معرفى كردن

alireza

۱۳۹۴/۱۱/۲۱
من یه نظر دادم ولی جی اس ام قبول نکرد دوباره میگم ولی این دفعه بدون گذاشتن لینک.
تو سایت وینفون صفحه دوم یا سوم قدرت دوربین گوشیهایدسونی زد۵،لومیا ۹۵۰xl،ال جی جی۴ و آیفون ۶s رو مقایسه انجام داده برید و ببینید چه جوری لومیا همه گوشیا رو میخوره،اینو گذاشتم مخصوص فن های سونی که اینقدر قپی میان میگن بهترین دوربین مال زد ۵ هستش.جی اس ام خواهشا اینو دیگه رد نکن.

کیا

۱۳۹۴/۱۱/۲۱
دوست عزیز، خیر قرار نیست همیشه عکس خوب ثبت بشه. ولی نکته این عکس اینه که رئیس یه سازمان چقدر میتونه بی خرد باشه که با این همه ادعا، همچین عکسی رو به اشتراک بگذاره!
اگه این عکس رو به آدم معمولی میگرفت، اون موقع حق با شما بود.
در ضمن، این عکس تو نور کم نیست! و در ضمن اگه با سامسونگ میگرفت، حداقل ابروی خودش و کسایی که سنگ اپل رو به سینه میزنن رو نمی برد!

Farzin

۱۳۹۴/۱۱/۲۱
lمسخره ترین خبری ک تو عمرم شنیدم.حرفه ای ترین دوربینا هم ممکنه اینجور عکس بندازن