خانهاخبار
معرفی گوشی هایی با دو صفحه نمایش

معرفی گوشی هایی با دو صفحه نمایش

گوشی‌های دوچهره دستگاه‌هایی هستند که طرفداران بسیار زیادی دارند. این گوشی‌ها اغلب تاشو هستند. اگر شما هم به چنین گوشی‌هایی علاقه دارید، بهتر است این مطلب را از دست ندهید!
۱۳۹۴/۹/۱۶

گوشی‌های هوشمندی که در سال‌های اخیر دیده‌ایم معمولا به یک نمایشگر مجهزند، اما استثنا هم وجود دارد: برخی گوشی‌ها با دو صفحه نمایش به بازار عرضه می‌شوند. اگر کمی به گذشته برگردیم، می‌توانیم این گوشی‌ها را در قالب غیرهوشمند به یاد آوریم! گوشی‌های تاشو از سرشناس‌ترین دوچهره‌های دنیای موبایل‌اند. خبر خوش این است که این گوشی‌ها به‌صورت محدود هنوز هم تولید می‌شوند و جالب‌تر اینجاست که رنگ‌وبوی هوشمندی نیز به‌خود گرفته‌اند: گوشی‌های تاشو با سیستم عامل اندروید! با هم نگاهی به این گوشی‌ها می‌اندازیم.

 

LG V10

خب! فقط گوشی‌های تاشو از دو نمایشگر استفاده نمی‌کنند، در دنیای موبایل همیشه استثنا وجود دارد. اینجا هم ال‌جی وی10 استثنای ماست.
این محصول تاشو نیست، اما به دو صفحه نمایش مجهز است. نمایشگر اصلی 5.7 اینچی است و نمایشگر ثانویه آن 2.1 اینچی. نمایشگر دوم وی10 جدا از نمایشگر اصلی کار می‌کند و وظایف خاص خود را دارد. این نمایشگر می‌تواند نوتیفیکیشن‌ها، تاریخ، زمان و میانبر اپ‌ها را نمایش دهد.
این محصول از اندروید 5.1.1 قدرت گرفته است و در هفته‌های آتی به اندروید 6.0 مهاجرت می‌کند. پردازنده اسنپدراگون 808، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی تیم سخت‌افزاری وی10 را تشکیل می‌دهند و باتری 3000 میلی‌آمپری انرژی موردنیاز را برای آن تامین می‌کند.

 

image

 

Samsung Galaxy Golden 3

سامسونگ از سال‌ها پیش در تولید گوشی‌های تاشو دستی داشته است. اگرچه این گوشی‌ها به یک نمایشگر مجهز بودند، به‌مرور زمان ساخت این گوشی‌ها وارد فاز جدیدی شد که مجهز شدن به دو نمایشگر یکی از پیامدهای آن بود. گلکسی گلدن 3 گوشی تاشوی سامسونگ است که از دو نمایشگر بهره می‌برد. این گوشی به‌تازگی و فقط درچین معرفی شده است. نمایشگر گلدن 3 برابر 3.9 اینچ است. این محصول اندروید لالیپاپ را روی خودش دارد و پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس 7420، رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی یک تیم سخت‌افزاری تشکیل می‌دهند که برای یک گوشی تاشو بی‌نظیر است. دوربین‌های این محصول 16 و 5 مگاپیکسلی هستند که جذابیت دستگاه را افزایش می‌دهند. اگر به این گوشی علاقه‌مند شده‌اید، باید خبر بدی به شما بدهیم: متاسفانه به نظر می‌رسد سامسونگ قصد ندارد این محصول را در سایر بازارهای دنیا عرضه کند!

 

image

 

YotaPhone 2

یوتافون 2 گوشی هوشمند اندرویدی است که به دو نمایشگر 5 و 4.7 اینچی مجهز است. نمایشگر 4.7 اینچی، که از صفحه‌های ای-اینک (e-ink) ساخته شده، همیشه روشن است و در پشت یوتافون 2 قرار گرفته. اگر فقط از نمایشگر ای-اینک یوتافون 2 استفاده شود، باتری دستگاه تا سه روز دوام می‌آورد و البته در این حالت نباید از نمایشگر اصلی استفاده شود. این گوشی در بازارهای محدودی (شامل روسیه) عرضه می‌شود و همه‌جا در دسترس نیست.

 

image

 

Samsung Rugby 4

راگبی 4 یکی دیگر از گوشی‌های تاشوی سامسونگ است که به دو نمایشگر مجهز شده. این محصول بدنه‌ای بسیار مقاوم دارد و ضدآب است. این محصول سامسونگ یک نمایشگر 1.3 اینچی بیرونی و یک نمایشگر 2.4 داخلی دارد. راگبی 4 مناسب کسانی است که به گوشی کوچک، مقاوم و ضدآب علاقه دارند. دوربین گوشی 3 مگاپیکسلی است و از کارت‌ حافظه MicroSD نیز پشتیبانی می‌کند. اگر به گوشی تاشو و مقاوم علاقه دارید، راگبی 4 گزینه مناسبی است و می‌تواند در شرایط سخت کارها را برایتان آسان‌تر کند.

image

TAG Heuer Meridiist Infinite

این گوشی محصولی از کارخانه ساعت‌سازی TAG Heuer است که به‌تازگی اولین ساعت هوشمند خود را نیز معرفی کرده. Meridiist Infinite محصولی لاکچری است که به دو نمایشگر مجهز است. نمایشگر اصلی 2.4 اینچی است. نمایشگر دوم بالای گوشی قرار گرفته و نوتیفیکیشن‌ها را نمایش می‌دهد. این گوشی از سلول‌های فوتوولتائیک استفاده می‌کند که به‌لطفش باتری گوشی هیچ‌گاه صفر نمی‌شود. Meridiist Infinite با کمک این سلول‌ها نور خورشید (یا حتی نور مصنوعی) را به الکتریسیته تبدیل می‌کند تا باتری‌اش را شارژ کند. این گوشی هنوز به‌طور رسمی عرضه نشده است و وقتی زمان عرضه‌اش فرابرسد، برچسب قیمت چند هزار دلاری خواهد داشت!

 

image


image

 

منبع: Phone Arena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

افرا

۱۳۹۴/۹/۱۷
منم یه هواوی 4cدارم روتا صفحه نمایش داره
خخخخخ از دستم افتاده بدبخت صفحش از وسط دو شقه شده خخخخخخخ
جز این لیست قرار میگیره؟