خانهاخبار
ساعت هوشمند TAG Heuer: هوشمندترین ساعت لوکس جهان

ساعت هوشمند TAG Heuer: هوشمندترین ساعت لوکس جهان

تگ هویر، سازنده ساعت و عینک‌های لوکس، از اولین ساعت هوشمند خود با نام TAG Heuer Connected پرده برداشت. این ساعت هوشمند از سیستم عامل اندروید ور قدرت می‌گیرد و قیمتی برابر با 1500 دلار دارد.
۱۳۹۴/۸/۱۹

TAG Heuer امروز رسما از اولین ساعت هوشمند خود پرده برداشت که با همکاری شرکت‌های اینتل و گوگل توسعه داده شده است. TAG Heuer Connected نام این ساعت هوشمند است که سازندگانش آن را هوشمندترین ساعت لوکس جهان و گوگل نیز اولین ساعت لوکس اندرویدی می‌خوانند.

image

 

طراحی TAG Heuer Connected شما را به یاد مدل افسانه‌ای Carrera این برند می‎اندازد. این ساعت هوشمند، که در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است و از بدنه تیتانیومی باکیفیت ساخته شده، دارای مشخصات زیر است:
نمایشگر: 1.5 اینچ – 360 در 360 پیکسل – 240ppi
پردازنده: دو هسته‌ای اینتل – 1.6 گیگاهرتزی
حافظه رم: 1 گیگابایت
حافظه داخلی: 4 گیگابایت
باتری: 410 میلی‌آمپرساعت
سازگاری: اندروید 4.3 به بالا – آی‌اواس 8.2 به بالا

از نام این برند می‌توان به‌راحتی فهمید که TAG Heuer Connected ساعت ارزانی نیست و 1500 دلار برای شما خرج برمی‌دارد که البته آن را به گران‌ترین ساعت اندرویدی بدل می‌کند که تاکنون ساخته شده است. فروش این ساعت هوشمند از امروز در امریکا شروع شده که فقط مدل با بند مشکی آن به‌صورت آنلاین فروخته می‌شود و مشتریان برای خرید مدل‌های بند رنگی باید به فروشگاه‌های TAG Heuer مراجعه کنند.


منبع: Phone Arena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

عارف

۱۳۹۵/۹/۱۷
من اپل واچ ۴۲ دارم اگه کسی از این ساعت داشته باشه حاضرم عوض کنم

Fallah

۱۳۹۴/۸/۱۹
واقعا زیبا هست. دوستان چرا از اپل یا مارک های دیگر دفاع می کنید این ساعت چی کم داره از ساعت های دیگر هم زیبا هست وهم کلاسیک وبروز هست دوساعت در یک ساعت .خوبه بعضی ها شرکت ویا کارخانه او برند راندارند که اگر داشتند حی هات بود....

H.M.H

۱۳۹۴/۸/۱۹
به نظر من که wena wrist خیلی لوکس تر از اینه.

amir1975

۱۳۹۴/۸/۱۹
یعنی به اپل واچ گفت خوش آومدی!!
دمش گرم.

تقی

۱۳۹۴/۸/۱۹
ما نفهمیدیم این گوشیه یا ساعت؟:)))))