خانهاخبار
راهنمای آی او‌ اس: تغییر میزان حساسیت فشار 3D Touch در iPhone 6s

راهنمای آی او‌ اس: تغییر میزان حساسیت فشار 3D Touch در iPhone 6s

دو آیفون جدید 6اس و 6اس پلاس، که با صفحه نمایشگر 3D Touch عرضه شدند، قدرت تشخیص ۳ میزان فشار مختلف دارند که در ادامه مطلب قصد داریم نحوه تغییر حساسیت آن را به شما صاحبان این گوشی‌های هوشمند آموزش دهیم.
۱۳۹۴/۸/۲۶

اپل در سال ۲۰۰۷ با صفحه نمایشگر Multi-Touch انقلابی در صنعت تلفن همراه ایجاد کرد. حال پس از گذشت چند سال باز هم دست به ابتکار جالبی زده که هنوز هیچ تلفن همراه دیگری از آن بهره‌مند نیست. این شرکت تصمیم گرفت تکنولوژی جدیدی موسوم به 3D Touch را به آیفون‌های جدیدش اضافه کند که میزان فشار واردشده به صفحه نمایشگر را در ۳ مرحله تشخیص می‌دهد و البته دلیل نام‌گذاری این تکنولوژی هم همین قابلیت است.

آی‌اواس برای راحتی هرچه بیشتر کاربران خود قابلیتی در نظر گرفته که در آن می‌توان میزان فشار انگشت روی صفحه نمایشگر را تعیین کرد که قصد داریم امروز آموزش آن را در اختیار شما جی‌اس‌امی‌های عزیز بگذاریم.

۱. وارد Settings شوید و به قسمت General و پس از آن به Accessibility بروید.

 

image

 

۲. به قسمت 3D Touch بروید.

 

image

 

۳. حال در این قسمت 3D Touch Sensitivity را مشاهده می‌کنید که دارای ۳ حالت Light ،Medium ،Frim است. می‌توانید یکی از این گزینه‌ها را، بسته به راحتی خودتان، تنظیم کنید. در حالت پیش‌فرض میزان فشار متوسط انتخاب شده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

Tritiniom

۱۳۹۴/۱۰/۱۰
باسلام دوست عزیز من تنظیمات و فعال میکنم ولی حسگرم روی ایکونها تاثیری نمیزاره!!!نه اینکه خراب باشه فقط با لمس بیشتر تیریدی تاچم بزرگ میشه!!!!ممکنه تنظیمات اولیه تاچ رو بم بگید ممنون

علی حسینی

۱۳۹۴/۸/۳۰
مجید ای شیپ
شما که خیلی واردی فرق فورس تاچ و تری دی تاچ دقیق بگو مسخره بازی در نیار دقیق بگو

Majid

۱۳۹۴/۸/۲۸
عزيز دل برادر. اوني كه هاواوي زد فورس تاچ بود نه تري دي تاچ. ضمناً يه هفته قبل از ايفون يه دونه نمونه عرضه كرد تا تبليغاتي واسش باشه. اونم قبل از عرضه عمومي.

mosi229

۱۳۹۴/۸/۲۷
خخخخخ . تو حالا چرا ناراحت میشی ؟ :)
آیفون برند فوقالعاده ایه . ولی باز با این حال sam S6 edge عجب گوشییه :)))))

Ahad

۱۳۹۴/۸/۲۶
تنظيم دوربين 4kدراپل+6s