خانهاخبار
بهترین گوشی‌های طلایی رنگ سال 2015

بهترین گوشی‌های طلایی رنگ سال 2015

چند سالی می‌شود که شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های پرچم‌دارشان را با رنگ طلایی هم عرضه می‌کنند؛ رنگی که موردعلاقه گروه خاصی از کاربران است. در این مطلب فهرستی از بهترین گوشی‌های هوشمند را به شما معرفی می‌کنیم که با رنگ طلایی در بازار حضور دارند.
۱۳۹۴/۷/۲۵

اگر به طلا و رنگ طلایی علاقه دارید و می‌خواهید همه‌چیز را با این رنگ در اختیار داشته باشید، امسال فرصت خوبی برای خرید گوشی‌ هوشمند طلایی‌رنگ برای شماست؛ سالی که اکثر برند‌های نامدار تولیدکننده تلفن همراه حداقل یک مدل با رنگ طلایی روانه بازار کرده‌اند.
در ادامه به معرفی بهترین گوشی‌های هوشمندی می‌پردازیم که می‌توان آنها را با رنگ طلایی از بازار خریداری کرد.

HTC One M9

image


M9، مانند M8، نمایشگر 5 اینچی با کیفیت Full HD و بدنه‌ای تمام‌فلزی در اختیار دارد که جلو بدنه اسپیکرهای استریو بوم‌ساند خودنمایی می‌کنند. درون این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون 810، 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و دوربینی 20 مگاپیکسلی استفاده شده است و باتری‌ای با ظرفیت 2840 میلی‌آمپرساعت به دستگاه خدمت می‌رساند.

Samsung Galaxy S6 & S6 edge

image


این دو گوشی جدید اندکی پس از M9 وارد بازار شدند و به‌دلیل طراحی جدیدشان امکان استفاده از کارت حافظه جانبی و باتری قابل تعویض از آنها حذف شد. این دو دستگاه، که بدنه‌ای از جنس فلز و شیشه دارند، از پردازنده اگزینوس 7420 ساخت سامسونگ استفاده می‌کنند. نمایشگر Quad HD این دستگاه‌ها 5.1 اینچی است که در مدل S6 edge در طرفین گوشی اندکی خمیدگی دارد.

Huawei P8

image

 

هوآوی پی8 پرچم‌دار اندرویدی دیگری است که، علاوه بر رنگ‌های معمول، با رنگ طلایی نیز می‌توانید خریداری‌اش کنید. P8، که از بدنه‌ای فلزی و باریک برخوردار است، پردازنده 8 هسته‌ای Kirin 930 را به همراه 3 گیگابایت رم به خدمت گرفته. کیفیت نمایشگر 5.2 اینچی این دستگاه Full HD است و دو دوربین 13 و 8 مگاپیکسلی در عقب و جلو خود دارد.

LG G4

image

 


پس از موفقیت G2 و G3، ال‌جی پرچم‌دار 2015 خود را با بهبودهایی همه‌جانبه وارد بازار کرد، مثل نمایشگر 5.5 اینچی Quad HD، پردازنده جدید اسنپدراگون 808 و دوربین 16 مگاپیکسلی. اگرچه G4 از بدنه‌ای فلزی ساخته نشده، کاربران می‌توانند آن را با جنس چرم یا پلاستیک تهیه کنند که مدل پلاستیکی آن با رنگ طلایی نیز عرضه می‌شود.

ZTE Axon Pro

image

 


زدتی‌ای تابستان امسال با عرضه Axon Pro همه را غافلگیر کرد؛ گوشی رده‌بالایی که بدنه فلزی و قیمت مقرون‌به‌صرفه دارد. این گوشی از نمایشگر 5.5 اینچی، دوربین 13 مگاپیکسلی، 4 گیگابایت رم و پردازنده اسنپدراگون 810 استفاده می‌کند.

+Samsung Galaxy S6 edge

image

 


این گوشی نمونه بزرگ‌تر S6 edge است که، به‌جای نمایشگر 5.1 اینچی، صفحه نمایش 5.7 اینچی با لبه‌هایی خمیده در اختیار دارد و مقدار حافظه رم آن از 3 به 4 گیگابایت افزایش پیدا کرده. از دیگر تغییراتی که +S6 edge نسبت به S6 edge به خود دیده افزایش ظرفیت باتری است، ولی از نظر قدرت دوربین و پردازنده تفاوتی با مدل کوچک‌تر ندارد.

Samsung Galaxy Note 5

image

 


گلکسی نوت 5 را می‌شود پادشاه فبلت‌های امسال به حساب آورد؛ دستگاهی که از هر نظر در بالاترین درجه ممکن قرار دارد. این گوشی از همان پردازنده و دوربین گلکسی اس6 استفاده می‌کند، اما 4 گیگابایت حافظه رم و قلم S Pen دارد که امکانات خوبی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

iPhone 6s & 6s Plus

image

 


اگرچه آیفون 6اس و 6اس پلاس از نظر ظاهری تفاوتی با آیفون‌های سال قبل ندارند، بهبودهایی همچون ویژگی 3D Touch، پردازنده سریع‌تر، افزایش رم، دوربین بهتر و بدنه محکم‌تر پیدا کرده‌اند. اپل عرضه آیفون با رنگ طلایی را از آیفون 5اس آغاز کرد و استفاده از آن در آیفون‌های جدید نیز ادامه پیدا کرده است.

Sony Xperia Z5 & Xperia Z5 Premium

image

 

سونی از خانواده جدید Z5 در نمایشگاه ایفا 2015 رونمایی کرد؛ خانواده‌ای که شامل سه عضو 4.6، 5.2 و 5.7 اینچی است. اما در این بین تنها اکسپریا زد5 و زد5 پریمیوم با رنگ طلایی عرضه می‌شوند. همان‌طور که می‌دانید، گوشی‌های سری Z5 از پردازنده اسنپدراگون 810 و دوربینی با لنز 23 مگاپیکسلی استفاده می‌کنند و برای اولین بار به اسکنر اثر انگشت مجهز شده‌اند.

به نظر شما کدام‌یک از گوشی‌های ذکرشده در این فهرست رنگ طلایی زیباتر و چشم‌نوازتری دارد؟ شما رنگ طلایی کدام‌یک از این مدل‌ها را می‌پسندید؟

منبع: PhoneArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (64 نظر)

علی

۱۳۹۵/۱۱/۳
6s

محمد حسین

۱۳۹۵/۶/۱۰
Just SONY XPERIAZ5 PREMIUM-----------------------

علیرضا

۱۳۹۵/۳/۱۲
بهتریناشون به ترتیب 1.ام9 2.آیفون6اس 3.زد5 پریمیوم

امیر مهدی

۱۳۹۴/۱۰/۲۲
2- s6+&htc

امیر مهدی

۱۳۹۴/۱۰/۲۲
1-Sony z5 p