خانهاخبار
معرفی و بررسی تخصصی اپلیکیشن: جدولانه

معرفی و بررسی تخصصی اپلیکیشن: جدولانه

جدول کلمات متقاطع یکی از بهترین بازی‌های فکری است که می‌تواند، علاوه بر سرگرم کردن، دانش و اطلاعات عمومی‌ شما را بالا ببرد. بازی جدولانه درون خود بیش از 300 نمونه جدول مختلف دارد و با نصب آن روی دستگاه اندرویدی می‌توانید ساعت‌ها خودتان را سرگرم کنید.
۱۳۹۴/۷/۲۰

خیلی از کاربران عادت دارند در اوقات فراغت با گوشی‌شان بازی‌ کنند یا در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی بگردند. اما اکثر بازی‌ها بیشتر جنبه سرگرمی دارند و کمک می‌کنند وقت آزادمان سریع‌تر سپری شود.
بازی جدول از قدیم، که به‌شکل سنتی در روزنامه و مجلات چاپ می‌شد، موردعلاقه بسیاری از افراد بوده، مخصوصا آنهایی که اهل مطالعه‌اند. شما می‌توانستید با خرید یک مجله کوچک جدول روزها با آن سرگرم شوید و ضمن حل کردن جدول‌های مختلف اطلاعات عمومی‌تان را تقویت کنید.

 

image

 

اگرچه امروزه در دنیای الکترونیکی و دیجیتالی کمتر کسی را می‌بینیم که روزنامه به دست در حال حل کردن جدول باشد، تا دلتان بخواهد انواع‌واقسام تبلت و گوشی هوشمند در دست مردم است؛ دستگاه‌هایی که اتفاقا جدول حل کردن با آنها بسیار بهتر و راحت‌تر است.
بازی جدولانه یکی از ده‌ها بازی جدول کلمات متقاطع فارسی است که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده. شما با نصب این بازی می‌توانید ده‌ها جدول مختلف را یک‌جا در گوشی یا تبلت خود داشته باشید تا هر زمان که وقت آزاد پیدا کردید، شروع به بازی و حل کردن سوالات آن کنید.

image

 

با نصب و اجرای جدولانه با صفحه‌ای روبرو می‌شوید که درواقع منوی اپلیکیشن است. لمس دکمه شروع/ آغاز شما را به مرحله اول این بازی می‌برد.

 

image

 

جدول‌های بازی در ابتدا کوچک و آسان‌اند، ولی هرچه جلو‌تر بروید، حل کردن آنها مشکل‌تر می‌شود. برای جواب دادن به سوالات جدول باید حروف نوشته‌شده در خانه‌ها را جابه‌جا کنید تا پاسخ شما کامل شود. هرگاه یک حرف در جای صحیح خود قرار بگیرد، رنگ آن خانه سفید می‌شود. پس از کامل شدن هر جدول به مرحله بعد می‌روید.

 

image

 

در بالای صفحه، علاوه بر شماره مرحله، امتیاز شما در بازی نمایش داده می‌شود. با هر حرکت درست 1 امتیاز به مجموع امتیازات افزوده می‌شود و با هر اشتباه 5 امتیاز از شما  کسر می‌شود؛ درنتیجه باید سعی کنید با کمترین اشتباه جدول را کامل کنید.
بازی جدولانه بیش از 300 مرحله دارد و می‌توانید ساعت‌ها سرگرمتان کند.


دانلود بازی جدولانه از بازار

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

Sh

۱۴۰۲/۷/۲۵
بهترین سرگرمی

سلام سلام

۱۴۰۱/۵/۲۶
جدول خوب میشه معرفی کنید

A

۱۳۹۸/۹/۲۰
چرا جواب اشتباه کسر امتیاز ش زیاد اما جواب درست یه امتیاز بیشتر نمیده

نمیدونم چرا با فلاش ودوباره دانلود کردن امتیازاتم

۱۳۹۶/۱۰/۲۵
جالبه ولی با این قاطی کردن اعصابم خورد شده

مرجان

۱۳۹۵/۷/۱۷
سلام، من تو بازی با مشکل مواجه شدم، تا مرحله صد و شصت رفتم ، اما حالا شروع که میزنم، صفحه گوشی سیاه میشه،هیچی نمیاد. ممنون میشم راهنمایی کنید