خانهاخبار
​سامسونگ و سه گلکسی A جدید

​سامسونگ و سه گلکسی A جدید

کمپانی شماره یک صنعت موبایل، سامسونگ، در حال کار روی پروژه‌های جدید است. به نظر می‌رسد باید منتظر اعضای جدید خانواده A باشیم. گلکسی A5 ،A3 و A7 گوشی‌هایی است که سامسونگ در لیست خود قرار داده.
۱۳۹۴/۶/۳۱

غول کره‌ای امسال محصولاتی به بازار عرضه کرد که مهم‌ترین آن‌ها ستاره‌های جدید خانواده‌ گلکسی S بودند. اما این محصولات تنها قطعه‌ای از پازل محصولات سامسونگ بودند. امسال (مانند هر سال) سامسونگ‌ گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده نیز به بازار عرضه کرد و به‌نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد تا قبل از پایان سال جاری میلادی باز هم گوشی‌هایی برای دسته‌های ذکرشده ارائه کند. گلکسی A3 و A5 در آخرین هفته‌های سال گذشته معرفی شدند، کمی بعد از آنها نیز سامسونگ A7 را در ژانویه معرفی کرد. به نظر می‌رسد موفقیت این محصولات در بازار سامسونگ را متقاعد کرده است که نسخه جدیدی از این دستگاه‌ها معرفی کند.

 

image

 

به‌نقل از سام موبایل، سامسونگ در حال حاضر روی گلکسی A3 ،A5 و A7 کار می‌کند و قصد دارد نسخه‌های جدید این محصولات را روانه بازار کند. این محصولات با شماره مدل‌های SM-A310F ،SM-A510F و SM-A710f برای روسیه و با شماره‌ مدل‌های SM-A5100 و SM-A7100 برای چین در نظر گرفته شده‌اند. این شماره‌ها دقیقا شبیه شماره‌های سال گذشته است و حاکی از آن است که احتمالا این نسخه‌ها نسبت به سال گذشته تغییر زیادی نکرده‌اند. این گوشی‌ها در زمره میان‌رده‌ها قرار می‌گیرند و A7 قدرتمندترین عضو است.


منبع: Android Headlines

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Aryan

۱۳۹۴/۷/۲
سامسونگ شورشو در آورده مسخره كرده مردمو هر روز يه گوشى ميده بيرون همش داره زور ميزنه فروشش كم نشه با اين كاراش هم هيچوقت و هيچوقت نميتونه به پاى اپل برسه...

کیوان

۱۳۹۴/۷/۱
داداش همه که پول آیفن 6 یا گالکسی 6 ندارن
پس ما که درامد کم داریم چی بخریم

هاشم

۱۳۹۴/۶/۳۱
و يكى آشغال تر از ديگرى
البته بگم كه عمده درآمد سامسونگ از همين ميان رده هاشه
وگونه پولدار و سامسونگ؟!!!؟!!؟
ممنون از جى اس ام

احمد

۱۳۹۴/۶/۳۱
سامسونگ تورو خدا بسته..قبلا هر روز یه گوشی معرفی می کردی حالا روزی 3تا؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!اینا اسمش احترام به مشتری نیست بلکه دست و پا زدن برای فروش بیشتر و ورشکست نشدن هستش..همه ما از میزان کاهش سودت در سال قبل اطلاع داریم..امسال هم مثل سال قبل هستش...داری راهی میری که نوکیا رفت