خانهاخبار
نسل جدید آیپد مجهز به قلم است

نسل جدید آیپد مجهز به قلم است

به نظر می‌رسد شایعات در مورد قلم آیپد به حقیقت پیوسته و اپل هم راه سامسونگ را در پیش گرفته و آیپد جدیدش را به قلم مجهز کرده است.
۱۳۹۴/۶/۱۸

پیش‌تر در شایعات در مورد استفاده از قلم و صفحه کلید در آیپد جدید اپل صحبت شده بود. حالا می‌بینیم که شایعات چندان هم بیراه نبوده و اپل هم راه مایکروسافت و سامسونگ را در پیش گرفته و به استفاده از صفحه کلید و قلم روی آورده است. این قلم، که Apple Pencil نام گرفته، برای شارژ شدن توسط پورت لایتینگ به آیپد متصل می‌شود. اپل پنسل فقط مخصوص آیپد 12.9 اینچی است و البته قابلیت شارژ شدن محدودیتی برای آن به شمار می‌رود و چندان جالب نیست.

 

image

این قلم حساس به فشار ساخته شده است و در صورت محکم‌تر فشار دادن، روی نمایشگر خطوط پررنگ‌تری ترسیم می‌کند. اما اپل، طبق روال همیشه، قلم خود را بسیار متفاوت می‌خواند که البته با توجه به اپلیکیشن‌هایی که کار با این قلم را نشان دادند چندان هم بیراه نیست. اپل در کنفرانس خود بسیار اصرار می‌کند که این قلم استایلوس نامیده نشود و ویژگی‌های زیر را برای این محصول ذکر می‌کند:

  • دقت بالا
  • تشخیص موقعیت قلم از طریق سنسورها
  • حساس بودن به فشار

خوب است بدانید نرم‌افزارهای مایکروسافت آفیس و برخی نرم‌افزارهای ادوبی به‌خوبی با قلم اپل سازگارند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

مهزيار

۱۳۹۴/۷/۱
دوستانى كه دستشون به گوشت نميرسه و ميگن اپل تقليد كرده...تقليد رو سامسونگ كرد كه كمپلت تبلت هاش رو از رو آيپد زد و جريمه سنگينى هم شد
يه ساله سامسونگ پلاستيك دستتون گرفتين از گذشتشم خبر نداريد بيشتر از اين آبرو خودتون رو نبريد

مهزيار

۱۳۹۴/۷/۱
نوت پرو هه...اونو دوستم داره تو فروت نينجا دو انگشتى روش بكشى هنگ ميكنه بايد ريستارتش كنى
خخخخخخخخخخخ

Ali

۱۳۹۴/۶/۱۹
عزيزان سامسونگي،پولتون نميرسه زياد جوش نزنيد،گربه دستش به گشوت نميرسه ميگه پيف پيف بو ميده،والا،،،،،شما ها هم بريد زير صفحه ي سيني چاياي پلاستيك بازيافتيتون كامنت بزاريد ...

من

۱۳۹۴/۶/۱۹
سال دیگه صفحه نمایش خمیده نزنه صلوااات

MAJID

۱۳۹۴/۶/۱۹
و بازهم تقلید از سامسونگ...