خانهاخبار
عکس‌های جدیدی از نکسوس هوآوی به بیرون درز کرد

عکس‌های جدیدی از نکسوس هوآوی به بیرون درز کرد

کم‌کم به زمان معرفی اندروید مارشمالو نزدیک می‌شویم و انتظار داریم گوگل در مراسمی اندروید مارشمالو را روی نکسوس جدید اجرا کند. اخبار مربوط به نکسوس را می‌توان از داغ‌ترین خبرهای صنعت موبایل دانست.
۱۳۹۴/۶/۲

اخبار بسیاری در مورد همکاری گوگل و هوآوی به گوش می‌رسد. به نظر می‌آید موفقیت هوآوی در صنعت موبایل گوگل را بسیار شگفت‌زده کرده است و این‌بار قصد دارد نکسوس جدیدش را با کمک هوآوی تولید کند.

 

image


اگر شایعات صحت داشته باشد، این اولین همکاری گوگل و تولیدکنندگان چینی است. گوگل گوشی اندروید خالص خود را این‌بار به دست چینی‌ها سپرده است. احتمالا گوگل با این سیاست قصد دارد سرویس‌های پلی خود را در چین راه‌اندازی کند.


image

 

تا به امروز تمام شایعات به اخبار، کانسپت و رندر محدود بود و هیچ عکسی از نکسوس هوآوی به بیرون درز نکرده بود. اما امروز عکس‌هایی از نکسوس هوآوی منتشر شد که نمونه واقعی پیش‌تولیدی یا آزمایشی این محصول با اندروید استاک است.

 

image


در رندرهای منتشرشده از نکسوس هوآوی دوربین و دو فلش LED آن در فضایی مدور قرار گرفته بودند، اما در این عکس می‌توان دید جایگا‌هی که دوربین و فلش LED در آن قرار دارد شبیه یک برآمدگی مستطیلی است. به نظر می‌رسد این نوع طراحی برای جلوگیری از بیرون زدن لنز دوربین باشد. در پشت گوشی قسمت دیگری نظرها را به خود جلب می‌کند و آن جایگاه سنسور اثر انگشت است. از دیگر ویژگی‌های قاب پشتی گوشی می‌توان به نام حک‌شده نکسوس روی قاب اشاره کرد. میکروفون و خط‌های آنتن نیز در این تصویر به چشم می‌آیند.

 

image


در عکس‌ منتشرشده از جلو گوشی می‌توان یک جفت اسپیکر و دوربین دوم را دید. همان‌طور که انتظار می‌رفت، نکسوس جدید صفحه نمایشی 5.7 اینچی دارد.

منبع: Android Central

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Amir

۱۳۹۴/۶/۲
از پشت زیاد جالب نیست

ali.gorji

۱۳۹۴/۶/۲
سلام. از پشت شبیه اون خدابیامرز نوکیا 808 پراویو افتادم. یادش گرامی باد.