خانهاخبار
خبرهایی از پرچمدار مایکروسافت، این بار از NokiaPowerUser

خبرهایی از پرچمدار مایکروسافت، این بار از NokiaPowerUser

ویژگی‌های پرچمدار مایکروسافت، که قرار است ویندوز 10 موبایل داشته باشد، اگرچه هنوز رسما تایید نشده، تا حدود زیادی مشخص شده است. NokiaPowerUser در گزارش خود بسیاری از ویژگی‌های گوشی‌های لومیا 940 و 940XL را تایید کرده؛ ویژگی‌هایی که پیش از این نیز بنچ‌مارک GFX از آنها پرده برداشته بود.
۱۳۹۴/۴/۱۰

مایکروسافت هنوز زمان دقیقی برای انتشار ویندوز 10 موبایل خود مشخص نکرده، اگرچه گفته می‌شود این سیستم عامل جدید در گوشی رده‌بالای آینده مایکروسافت قرار خواهد داشت. گزارشات اخیر از عرضه این گوشی در ماه سپتامبر خبر داده بود، اما ظاهرا هم‌اکنون نیز می‌توان با قطعیت بیشتری از مشخصات پرچمدار جدید این شرکت صحبت کرد.

پرچمدار مایکروسافت، که احتمالا لومیا 940 XL نام می‌گیرد، از نمایشگری با رزولوشن Quad HD بهره‌مند است و مشخصاتی بسیار سطح بالا دارد. این گوشی نمونه‌ای با مشخصات پایین‌تر نیز به‌نام لومیا 940 دارد. این گوشی‌های لومیا همان گوشی‌های با نام رمز Cityman و Talkman هستند که اخیرا اخباری از آنها درز پیدا کرد؛ اخباری که به نظر می‌رسد درست هم بود. پس از آن باز هم اطلاعاتی از هر دو گوشی در گزارش AdDuplex افشا شد که البته تنها اطلاعاتی در مورد اندازه و رزولوشن نمایشگر آنها ارائه می‌داد.

اگر ویژگی‌های گفته‌شده در مورد این گوشی‌ها درست باشد، لومیا 940 XL از صفحه نمایش Quad HD با 2560 در 1440 پیکسل بهره خواهد برد. اندازه نمایشگر این گوشی نیز 5.7 اینچ گفته شده و احتمالا پردازنده آن 8 هسته‌ای اسنپدراگون 810 همراه با 3 گیگابایت رم است. حافظه داخلی این گوشی 32 گیگابایت است و قابلیت ارتقای حافظه توسط میکرو SD نیز فراهم شده. دوربین 20 مگاپیکسلی PureView و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی از دیگر ویژگی‌های این گوشی است. این اطلاعات، که در گزارشی از نوکیا پاور یوزر به آنها اشاره شده، همچنین از اسکنر عنبیه چشم خبر می‌دهد که فعلا دور از دسترس به نظر می‌رسد.

 

image

 

اما لومیا 940 با نمایشگری 5.2 اینچی و رزولوشن 1080p، که با نتایج بنچ‌مارکGFX  نیز صدق می‌کند، در انتظار کاربران خواهد بود. البته نوکیا پاور یوزر مدعی است این گوشی نیز نمایشگری Quad HD دارد. بنچ‌مارک GFX همچنین از پردازنده اسنپدراگون 808، سه گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برای لومیا 940 خبر داده بود و مشخصاتی که برای دوربین نیز بیان کرده بود مشابه مشخصات دوربین لومیا 940 XL بود.

اما این گوشی‌ها چه زمانی راهی بازار می‌شوند؟

هنوز در مورد زمان عرضه گوشی‌های لومیا 940 و 940 XL خبر دقیقی گفته نشده، اما اگر این دو گوشی پرچمداران ویندوزفون باشند، ویندوز 10 موبایل را خواهند داشت و در پاییز 2015 عرضه خواهند شد.

منبع: digitaltrends

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mehdi

۱۳۹۴/۴/۱۰
بچه ها سلام من میخواهم موبایل.بگیرم به نظر شما گلکسی اس6++++++ بهتره.بگیرم.یا آیفون 6 _ _ _ _ _