خانهاخبار
مقایسه اپل واچ با اپل واچ اسپرت؛ از جعبه تا بدنه

مقایسه اپل واچ با اپل واچ اسپرت؛ از جعبه تا بدنه

جی اس ام: اگر هنوز بین دو مدل اپل واچ و اپل واچ اسپرت مردد هستید، ممکن است در این پست به گزینه نهایی خود نزدیک تر شوید. اپل واچ اسپرت ارزان ترین مدل است اما چه چیزی نسبت به نسخه اپل واچ کم دارد؟ صفحه نمایش سفایر و بخش پشتی سرامیکی، برتری های اپل واچ نسبت به نسخه اسپرت هستند.
۱۳۹۴/۲/۷

جی اس ام: اگر هنوز بین دو مدل اپل واچ و اپل واچ اسپرت مردد هستید، ممکن است در این پست به گزینه نهایی خود نزدیک تر شوید. اپل واچ اسپرت ارزان ترین مدل است اما چه چیزی نسبت به نسخه اپل واچ کم دارد؟ صفحه نمایش سفایر و بخش پشتی سرامیکی، برتری های اپل واچ نسبت به نسخه اسپرت هستند. مدل اسپرت اپل واچ دارای صفحه نمایش با پوشش Ion-X (پوشش شیشه ای استفاده شده در آیفون 6) است. همچنین پوشش بخش پشتی واچ اسپرت که سنسور های ضربان قلب در آن قرار گرفته است نیز از جنس کامپوزیت است. 

 

image

 

علاوه بر اینها، بدنه این دو ساعت نیز با یکدیگر تفاوت دارد. اپل واچ بدنه استیل با استاندارد 316L دارد در صورتی که مدل اسپرت آلومینیوم 7000 دارد. اگرچه ممکن است استیل زیباتر بنظر برسد اما این نکته را فراموش نکنید که بدنه استیل اپل واچ به راحتی خط و خش های احتمالی را جذب می کند و برای از بین بردن این خط و خش ها از ساعت گران قیمت خود، باید با پولیش بدنه اپل واچ را تمیز کنید. 

علاوه بر ظاهر، این ساعت ها از نظر بسته بندی و حتی از نظر کابل شارژر نیز با یکدیگر تفاوت دارند. بخش MagSafe اپل واچ اسپرت، ساخته شده از جنس پلاستیک است در صورتی که MagSafe در اپل واچ جنس استیل دارد و زیبا تر است. در مجموع می توان گفت مدل اسپرت بیشتر شبیه به یک گجت ساخته شده و اپل واچ به صورت یک ساعت معمولی ساخته شده است. در ادامه می توانید ویدیو آنباکسینگ و مقایسه این دو محصول را مشاهده کنید. 

 

آنباکسینگ Apple Watch و Apple Watch Sport

 

منبع: 9To5Mac

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۲/۹
اره بعد 1 ماه استفاده حتی 1 ساعتم باطری نگه نمیداره ، با این که یه اپلی قدیمی هستم ولی باطری هاش همیشه اذیتم کرده

مهمان

۱۳۹۴/۲/۷
این یکی از اون یکی بهتر اون یکی از این یکی بهتر