خانهاخبار
اپل خودروی الکتریکی به نام iCar تولید خواهد کرد

اپل خودروی الکتریکی به نام iCar تولید خواهد کرد

جی اس ام: اپل کمپانی ای است (یا حداقل کمپانی ای بود) که با ارائه یک محصول انقلابی در آن محصولات به وجود می آورد. وال استریت ژورنال گزارش داده که اپل در حال ورود به صنعت پر سود خودروسازی است.
۱۳۹۳/۱۱/۲۵

جی اس ام: اپل کمپانی ای است (یا حداقل کمپانی ای بود) که با ارائه یک محصول انقلابی در آن محصولات به وجود می آورد. وال استریت ژورنال گزارش داده که اپل در حال ورود به صنعت پر سود خودروسازی است.

 

گزارش ها ادعا می کنند که اپل تعدادی از مهندسان و طراحان که پیش از این در Tesla Motor مشغول به کار بودند را استخدام کرده است تا شاید ماشین خود را با نام iCar بسازد.

 

تحلیلگرانی که نزدیک به اپل هستند گفته اند اپل تحقیقات خود را توسعه داده تا بتواند رقیبی برای Elon Musk’s Tesla و یا شاید برای ماشین بدون راننده گوگل را ارائه کند.

 

 

image

 

یک تحلیلگر به فایننشیال تایمز گفته اگر اپل وارد خودروسازی شود به طور حتم محصولی متفاوت با آنچه که تا کنون دیده ایم را خواهیم دید. زیرا اپل زمانی وارد یک رقابت می شود که بتواند قائده بازی را تغییر دهد.

 

علاوه بر این اپل در زمینه های دیگر نیز مشغول توسعه تجارت خود است. در امریکا برای ورورد به پارک ملی کاربران می توانند از سیستم Apple Play استفاده کنند که همین امر باعث رشد روز افزون سود این کمپانی خواهد شد.

 

منبع: new York post

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (43 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۳۰
فکرشو بکنین...ایران خودرو بیاد با اپل قرارداد ببنده...چه وضعی میشه!!! اپل صندوق دار_اپل هاچ بگ_ اپل تیپ ۱،۲،۳_پارس اپل_اپل سال_و..... هههههه چه حالی میده...

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲۷
آره دیدم چقد ساعت هوشمندش انقلابی بود!!!!

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲۶
آقا تکنولوژی داستانش اینجوریه:هرچی بیشتر پول بدی بیشتر آش میخوری... همه سیستم عاملا پشتیبانی نرم افزاریشون برای محصولات خودشون خوبه.. مثلا تو اندروید نکسوس،تو ویندوز لومیا(مایکروسافت)وتو اپل هم همونطور که معلومه آی او اس... حالا یه سوال..اگه اپل هم مثل گوگل و مایکروسافت امتیازشو به شرکتای دیگه میداد بازم همینطور بود؟...مثلا سیستم عامل آی او اس رو بیان رو برند سونی پیاده کنن..اون موقع کیفیت آیفون با سونی یکی میشه؟! معلومه که نمیشه... اگه میبینید اپل همچنان در بازار پیشتازه،فقط به یه علته...که اپل بجای اینکه بیاد تو یک سال ده ها محصول بزنه و نتونه برای همه اون امکاناتو فراهم کنه،میاد چندتا میزنه روشون اساسی کار میکنه...اینجوری همیشه کیفیت محصولاتش بالا هستش و هم روز اعتبار شرکتش بالاتر میره.... به امید روزی که همه کمپانی ها همچین سیاستی داشته باشن..

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲۶
بابا اینا که میخوان آینده ماشین بزنن... شرکت بنز،یه خودرو پیشرفته زده که اگه شما تو رانندگی هواستون به هر نحوی پرت شد،با استفاده از چند فرمول میتونه شمارو از تصادف حتمی نجات بده و هم میتونه با رانندگی سریع ماشینتون رو سالم نگه داره...و یکی دیگه از امکاناتش اینه:تو آب و هوای مختلف رنگ عوض میکنه،با آهنگ زدنم رنگ عوض میکنه(ینی شاد بزنین یه رنگ میشه،غمگین بزنی یه رنگ دیگه)این ویژگیش اختیاریه...البته این ماشین نوع الکتریکیم داره.. به این میگن تکنولوژی...

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲۶
خیلی حرفتون منطقی بود.