خانهاخبار
اولین عکس های لو رفته از بدنه گوشی Huawei Ascend P8

اولین عکس های لو رفته از بدنه گوشی Huawei Ascend P8

جی اس ام: اگر اخبار را دنبال کرده باشید، خبر لو رفتن مشخصات احتمالی تلفن هوشمند هواوی اسند پی ۸ اخیرا لو رفت. اکنون سه عکس از بدنه فلزی این گوشی ۵.۲ اینچی به بیرون درز کرده است. بدنه این گوشی نیز همانند گوشی اسند پی ۶، فلزی خواهد بود و ضخامت این دستگاه نیز بسیار کم خواهد بود.
۱۳۹۳/۱۰/۵

جی اس ام: اگر اخبار را دنبال کرده باشید، خبر لو رفتن مشخصات احتمالی تلفن هوشمند هواوی اسند پی ۸ اخیرا لو رفت. اکنون سه عکس از بدنه فلزی این گوشی ۵.۲ اینچی به بیرون درز کرده است. بدنه این گوشی نیز همانند گوشی اسند پی ۶، فلزی خواهد بود و ضخامت این دستگاه نیز بسیار کم خواهد بود. طبق اطلاعاتی که پیش تر لو رفته بود، ما با یک گوشی ۵.۲ اینچی با رزولوشن 1080P روبرو هستیم که در زیر این صفحه نمایش یک پردازنده هشت هسته ای HiSilicon Kirin 930 قرار دارد که بر اساس معماری ۱۶ نانومتری، توسط شرکت TCMC ساخته شده است.

 

image

 

image

 

همانطور که مشاهده می کنید در عکس ها، این گوشی طراحی بسیار نازکی دارد. زبان طراحی دستگاه نیز به نوعی مشابه نسل های قبلی سری اسند پی است. در بخش پشتی در کنار دوربین نیز تنها یک سوراخ کوچک دیده می شود که نشان از وجود تنها یک فلاش LED در این دستگاه است. در بخش کناری گوشی هم دو درگاه مشاهده می شود که احتمالا یکی برای سیم کارت و دیگری برای حافظه Micro SD خواهد بود.

 

image

 

گوشی جدید هواوی هنوز معلوم نیست دقیقا چه زمانی معرفی خواهد شد اما به احتمال قوی در نمایشگاه CES و یا کمی دیر تر در نمایشگاه MWC شهر بارسلون معرفی خواهد شد.

در همین رابطه: مشخصات احتمالی Huawei Ascend P8

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱۱
اونایی که با گوشی های هواوی کار نکردن الکی نظر ندن برید پول مارک بدید و سامسونگ و اپل و اچ تی سی بخرید شما ها عادت به پز دادن با مارک دارید نمیفهمید امکانات متناسب با هزینه یعنی چه

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱۰
گل گفتی

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۷
اونایی که میگن گوشی چینی نخرید واقعا فکر میکنن برندهای دیگه که تو بازار هست اصله کره است ؟؟

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۶
اینجور که معلومه جای سنسور اثر انگشتی پشت دستگاه مشاهده نمیشه پس یا جای دیگه ای میذاره یا کلاًفاتحه!

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۶
هر سه تاشون هم از htc تقلید میکنند just htc