خانهاخبار
نکسوس ۶ تأییدیه FCC را دریافت کرد

نکسوس ۶ تأییدیه FCC را دریافت کرد

– جی اس ام: پرچمدار جدید گوگل یعنی نکسوس ۶ روز گذشته تأییدیه FCC را دریافت کرد. FCC مخفف Federal Communications Commission به معنی کمیسیون ارتباطات فدرال است و هر وسیله ای که به نوعی یک وسیله ارتباطی محسوب می شود قبل از عرضه و فروش در خاک آمریکا باید این تأییدیه را دریافت کند.
۱۳۹۳/۸/۵
– جی اس ام: پرچمدار جدید گوگل یعنی نکسوس ۶ روز گذشته تأییدیه FCC را دریافت کرد. FCC مخفف Federal Communications Commission به معنی کمیسیون ارتباطات فدرال است و هر وسیله ای که به نوعی یک وسیله ارتباطی محسوب می شود قبل از عرضه و فروش در خاک آمریکا باید این تأییدیه را دریافت کند. خبر دریافت این تأییدیه درست چند روز قبل از شروع پیش فروش نکسوس ۶ منتشر شد. پیش فروش پرچمدار جدید گوگل از دو روز دیگر یعنی ۲۹ اکتبر شروع می شود و پیش بینی می شود از هفته دوم نوامبر به دست سفارش دهندگان برسد. به عنوان اولین اپراتور، T-Mobile اعلام کرده که ۱۲ نوامبر نکسوس ۶ را برای خریداران ارسال خواهد کرد اما اپراتورهای AT&T, Sprint و Verizon هنوز تاریخی در این مورد اعلام نکرده اند. 
 
image
 
براساس اطلاعاتی که در تأییدیه FCC منتشر شده نکسوس جدید که توسط موتورولا ساخته شده 159.4 میلیمتر ارتفاع و 83 میلیمتر عرض دارد در حالی که در مشخصات اعلام شده توسط گوگل ارتفاع نکسوس جدید 159.26 میلیمتر و عرض آن 82.96 میلیمتر عنوان شده بود. 
انتظار می رود به فاصله چند هفته از عرضه این گوشی در بازار آمریکا شاهد ورود آن به بازار ایران نیز باشیم. از طرفی دوبرابر شدن تقریبی قیمت نکسوس ۶ نسبت به نکسوس ۵ عده زیادی که قصد خرید آن را داشتند ناامید کرده است. قیمت ۶۵۰ دلاری نکسوس ۶ درست برابر با قیمت آیفون ۱۶ گیگابایتی است اما مسلما این دو گوشی در بازار ایران قیمت یکسانی نخواهند داشت.
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۹
چرا همه دنبال اینین که همدیگرو ضایع کنین یا تو حرفاتون تیکه میندازین.خوب خیلی محترمانه نظر بدین دیگه.حالا طرف یه چیزی رو دیده باشه یا ندیده باشه، به شما ها که توهین نکرده.بدم نه گوگل نه موتورولا نه اپل هیچکدوم ماله منو و شما و بابامون نیست که این قدر غیرتی و تعصبی در موردش حرف میزنین.

مهمان

۱۳۹۳/۸/۷
نبابا جدي ميگي مثل اينكه اين اندرويد بدبخت بيچاره فقط برنامه هاشو از رو آي او اس كپي ميكنه همش هم ميگه متاسفانه اين برنامه بايد بسته شود آخه اين چه گوشي مزخرفيه بابا يه گوشي بگيرين كه حداقل چند سال خيالتون راحت باشه نكنيد اينكارارو والا اندرويد مثل پرايده خريدنش كار ٣سوته حتي با١٠٠هزارتومن هم داريش ولي اما اپل هركسي نميتونه هركسي دستش نميرسه مثل بوگاتيه فقط از دور ميشه ديدشو حسرت خورد و اونايي كه اپل داشتن وبعد رفتن اندرويد خريدن چون زبان اندرويد فارسي هم داره ولي اپل سواد خاصي رو ميطلبه كه بعضي ها ندارن

مهمان

۱۳۹۳/۸/۶
شما مگه اندروید هم بررسی میکنید؟! نمی خواید این تاییدیه رو با آیفون مقایسه کنید بگید اون بهتره ؟!

مهمان

۱۳۹۳/۸/۶
ولی LED flash این گوشی خیلی باحاله.خوشمان آمد : دی

مهمان

۱۳۹۳/۸/۶
خوش به حالش