خانهاخبار
انتشار ویدیویی جدید از طراحی نهایی و قطعی آیفون 6

انتشار ویدیویی جدید از طراحی نهایی و قطعی آیفون 6

: به نظر می رسد در حالیکه تنها دو روز با معرفی آیفون ۶ فاصله داریم حالا دیگر فیلم های این گوشی در حالی که iOS8 را اجرا کرده است، منتشر شده و اندک احتمالات مبنی بر اینکه ممکن است آیفون ۶ نهایی با تصاویر و فیلم های منتشر شده فرق داشته باشد، از بین رفت.
۱۳۹۳/۶/۱۵

: به نظر می رسد در حالیکه تنها دو روز با معرفی آیفون ۶ فاصله داریم حالا دیگر فیلم های این گوشی در حالی که iOS8 را اجرا کرده است، منتشر شده و اندک احتمال مبنی بر اینکه ممکن است آیفون ۶ نهایی با تصاویر و فیلم های منتشر شده فرق داشته باشد، از بین رفت. 

ساعتی پیش یک منبع چینی چند قطعه فیلم از آیفون ۶ را منتشر کرد که در حال اجرای iOS8 بوده و به احتمال قریب به یقین آیفون ۶ واقعی و نهایی را در دستان خود نشان می دهد. در بخش اول این ویدیو که در زیر مشاهده می کنید این فرد چینی با کمک تاچ آی دی آیفون را باز کرده و وارد منوهای آن می شود که به خوبی iOS8 در آن مشخص است : 

 

 

در بخش بعدی این فرد با بخش Health App یا بخش سلامتی iOS8 کار می کند. اما نکته مهم در این ویدیو پشت آیفون ۶ است که به خوبی نشان می دهد لنز این گوشی اندکی با بدنه فاصله داشته و به بیرون آمده است. 

 

 

در بخش سوم و پایانی با دوربین آیفون ۶ کار می کند و در ظاهر تغییر خاصی مشاهده نمی شود. ضمنا منوهای iOS8 نیز با زبان چینی نمایش داده می شود.

 

 

 

باید دید با توجه به اینکه دیگر اطلاعاتی از آیفون ۶ برای درز کردن باقی نمانده، اپل چه برگ برنده ای برای مراسم سه شنبه شب خواهد داشت. شاید حالا دیگر وقت آن است که منتظر آی واچ بمانیم و دیگر محصول اپل ما را شگفت زده کند. نظر شما درباره آیفون ۶ و طراحی آن چیست؟ 

- همچنین مراسم معرفی آیفون 6 به طور زنده توسط پوشش داده خواهد شد

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (114 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۸
biya emshabam morarefi rasmi Iphone 6 oomad biroon ;) hamin ke didi mese hamin video hich farghi ndare base

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۸
آره واقعا!خیلی داغونه این... خدایی 5s از نظر طراحی تکه!

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۸
دمت گرم

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۷
نه داداش بد سلیقه نیستی منم طرف اپلم دارم دعادعا میکنم اینشکلی نشه و اصالتشو حفظ کنه

مهمان

۱۳۹۳/۶/۱۷
داداش محصولات سامسونگ که معرفی شد. برو با سامی خودت حال کن ما اپلی ها رو هم بزار به حال خودمون