خانهاخبار
ال‌جی زمان معرفی و نام جانشین Optimus G Pro را اعلام کرد

ال‌جی زمان معرفی و نام جانشین Optimus G Pro را اعلام کرد

۱۳۹۲/۱۱/۷

ال جی نیز به جمع کمپانی‌هایی پیوست که در نمایشگاه MWC محصولات جدیدی را معرفی می‌کنند.

 

به گزارش جی اس ام، ال جی نام و زمان معرفی گوشی یا بهتر بگوییم فبلت خود را مشخص کرد. ال جی اعلام کرده که در فوریه (اسفند ماه) که به طور حتم در همان نمایشگاه MWC است می‌خواهد نسل دوم فبلت Optimus G را معرفی کند. نام جانشین جدید این فبلت LG G Pro است.

 

 زیاد غافلگیر نشدیم که ال جی پیشوند Optimus را حذف کرده است، زیرا در معرفی پرچمدارش یعنی G2 دیدیم که این پیشوند حذف شده بود و از این پس تمام گوشی‌های پرچمدارش جزو خانوداه G به حساب خواهند آمد.

 

ال جی سال گذشته نیز پیش از معرفی پرچمدارش یعنی LG G2 نام آن را به همه نشان داده بود. برای اینکه از مشخصات این گوشی جدید و گوشی‌های دیگری که در نمایشگاه MWC معرفی می‌شوند مطلع شوید با همراه باشید.

 

image

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۷
بابا شما ها چتونه ؟ این عکس هایی رو که جی اس ام واسه گوشی هایی که قراره در اینده معرفی شن میذاره ، کاملا تخیلی و ساخته ذهن خلاق طراحشه.نه اینکه این عکس همون گوشی ای هست که می خواد معرفی شه.بعد این همه مدت شما اینو نفهمیدن ؟

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۷
lg و samsung مثل داداشن چون ز یه جان کره جنوبی (m8)

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۷
مورچه چیه که کله پاچش چیه ؟؟؟؟؟!!!!! اینا همش از هم کپی میکنند ،واقعا اگه بتونن یه امکانات توپ و یه سرعت واقعی بزنن من که طرفدارشون میشم وگرنه فعلا برای من اپل پرچمداره

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۷
این شبیه s4 نیست s4 شبیه این

مهمان

۱۳۹۲/۱۱/۷
تو ایران از بازار جهانی بی اطلاع هستند تو بازارهی جهانی اسمه ال جی اپتیموس جی پرو را گذاشته بودند قاتل نوت 2 اینم میشه قاتل نوت 3