خانهاخبار
نکسوس 5 را در رنگ‌های مختلف ببنید

نکسوس 5 را در رنگ‌های مختلف ببنید

۱۳۹۲/۷/۲۹

اگر تصور می‌کنید که گوشی نکسوس 5 سفید رنگ بسیار رنگ قشنگی دارد و کاملا مناسب شما است به شما توصیه می‌کنیم در انتخاب خودتان عجله نکنید و کمی صبر کنید.

 

به گزارش اکنون از عکسی که از نکسوس ۵ منتشر شده بود نکسوس ۵ هایی در رنگ‌های مختلف تهیه شده است که نشان می دهد این گوشی در رنگ‌های دیگر چه شکل و شمایلی خواهد داشت. ما زیاد به منبع این عکس‌ها اعتماد نداریم اما ارائه این عکس‌ها درست یک روز پس از انتشار تصاویر این گوشی رنگ سفید ما به شک می‌اندازد که شاید ال جی  و گوگل برای بیشتر کردن فروش این نسخه از نکسوس سعی کرده‌اند تا با ارائه این رنگ‌ها جذابیت آن‌ها را بیشتر از پیش کنند.
 

وبسایت اسوشییتد پرس هم گزارش داده که رنگ سفید نکسوس 5 هیچ تفاوتی با رنگ مشکی نخواهد داشت و تنها تفاوت این است که در همه جا رنگ مشکی به رنگ سفید تبدیل شده است به جز لنز دوربین در پشت گوشی.

 

حال شما می‌توانید این عکس‌ها را در ادامه مشاهده کنید، شاید این رنگ‌ها واقعیت نداشته باشند اما می‌توان حداقل امیدوار بود که گوگل تصمیم بگیرد مانند موتو ایکس این رنگ ها را به نکسوس خود نیز اضافه کند.

 

شما نکسوس در این لباس‌های رنگی را دوست دارید؟

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (26 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۹/۹
اشتباه محضه اگر کسی بخواد اپل بخره اونم بخاطر اسمش که به نظر من اصلا گوشی اپل با اسمش هیچ رابطه ای نداره مثل این میمونه که ما تو ایران بجای گوشی GLX بگیم گوشی گلابی . به نظر من نکسوس 5 و G2 فعلا جزو برترینها هستند . شک نکنید

مهمان

۱۳۹۲/۸/۲
منم می خوام. یه دفعه عاشقش شدم. همه رنگ هاش زیبا و باورنکردنی هستن. خدایا یه پولی بمون بده تا بتونیم یه خوشگلشو بخریم...

مهمان

۱۳۹۲/۷/۳۰
man ykiiiiiiiiiiiiii az ina mikham

مهمان

۱۳۹۲/۷/۳۰
رنگ بندی مهم نیست ، مثل آیفون تنوع کاور و قاب داشته باشه فقط

مهمان

۱۳۹۲/۷/۳۰
خیلی با حالهههههههههههههههههههههههههههه