خانهاخبار
ویدئوی اندروید 4.3 را بر روی گلکسی اس 4 ببینید

ویدئوی اندروید 4.3 را بر روی گلکسی اس 4 ببینید

۱۳۹۲/۴/۸

رام اندروید ۴.۳ آبنبات ژله‌ای برای گلکسی اس ۴ به بیرون درز کرده است و بعضی افراد آن را بر روی گوشی‌های S4 خود نصب کرده‌اند.

 

به گزارش اگر چه این نسخه نهایی نیست و احتمالا بعضی از ویژگی‌هایی که در نسخه نهایی خواهیم دید در اینجا قرار ندارد و احتمالا باگ‌های بسیار زیادی خواهد داشت.

 

همانطور که می‌بینید نسخه 4.3 از نظر ظاهری تفاوت زیادی با 4.1 نخواهد داشت و در بیشتر قسمت‌ها شبیه به هم هستند.

 

image

 

شما می‌توانید در ویدئوی زیر اندرویدی 4.3 را که به صورت غیر رسمی به بیرون درز کرده و بر روی گلکسی اس 4 نصب شده مشاهده کنید.

 

دانلود ویدئو از سرور جی اس ام

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (31 نظر)

مهمان

۱۳۹۲/۴/۹
به نظر شما تو 450- 550 اندروید بگیرم یا ویندوز فون اندروید ++++++ ویندوز فون --------

مهمان

۱۳۹۲/۴/۹
انــــــــــــــــــــــــــــدروید وتقعا سیستم عامل قوی هست ولی نصب کردن بازی های اچ دی دوشـــــــــــــــــــــــــــواری داره . تنها ایرادش همینه . موافقا + مخالفا _

مهمان

۱۳۹۲/۴/۹
دوست عزیز وقتی میگه اندروید خالص یعنی اینکه همون رام اصلی گوگله و ربطی به سامسونگ نداره که قفلش کپی از موتورولا باشه یا نه، بعدشم اون قفلی که فرمودید اولین بار نوسط گوگل رو یه نسخه اندروید ارایه شده و رو خیلی گوشیا هست، لطفا کمی دقت کنید و احساسی و شتابزده نظر ندید. موفق باشید.

مهمان

۱۳۹۲/۴/۹
این که ما را نصف العمر کرد فقط مثل گوینده های اخبار حرف زد و از صفحه یک به صفحه دو و بلعکس رفت یعنی دیگه هیچ نکته دیگه ای نداره این ورژن؟ از همه جالب تر معرفی امکانات دوربینش بود

مهمان

۱۳۹۲/۴/۸
لطفا با زير نويسش هم بزاريد والا به خدا ما كه هيچي نفهميديم