خانهاخبار
بهترین گجت سال از نگاه مجله معتبر TIME

بهترین گجت سال از نگاه مجله معتبر TIME

مجله TIME در کنار انتخاب برترین‌های سال برترین گجت‌های سال را نیز معرفی کرد
۱۳۹۱/۱۰/۲۶

شاید آیفون 5 به اندازه گوشی محبوب گلکسی اس 3 در سال جاری به فروش نرفته باشد اما در هر صورت آیفون هنوز آیفون است و توانسته در یک رقابت دیگر یک جایگاه بسیار معتبر را به دست آورد.

 

به گزارش جی اس اس ام مجله معتبر TIME که در انتهای هر سال برترین‌های سال را معرفی می‌کند در مورد گجت‌ها نیز اینکار را کرده است و امسال آیفون 5 از نگاه این مجله به عنوان گجت سال انتخاب شد.

 

سخنگوی TIME هری مک کرکن آیفون 5 را اینگونه شرح می‌دهد: "یکی از بهترین گجت‌هایی که تا به امروز به صورت بسیار ماهرانه‌ای طراحی و جلا داده شده است." همچنین اضافه می‌کند: "زمانی که سخت افزار، نرم افزار و سرویس با هم تلفیق پیدا می‌کنند دیگر هیچ خلاء باقی نمی‌ماند ، اپل هنوز هم بی همتا است."

 

image

 

همچنین مک کرکن گفته که اگر چه انتخاب بین رقبایی مانند گلکسی اس 3 نیز به علت ویژگی‌های Smart Stay و ویژگی‌هایی از این دست سخت بود اما به همان علت زیبایی طراحی آیفون 5 و یک پارچگی سخت افزار و نرم افزار آیفون 5 مجله TIME تصمیم به انتخاب آیفون 5 گرفته است.

 

شما نیز آیفون 5 را شایسته این انتخاب می‌بینید؟

 

ذر زیر می‌توانید لیست 10 گجت برتر سال را از نگاه TIME ببینید:

 

  1. iPhone 5
  2. Nintendo Wii U
  3. Sony Cyber-shot RX100
  4. Raspberry Pi Model B
  5. Lytro
  6. Apple 15″ MacBook Pro with Retina Display
  7. Microsoft Surface with Windows RT
  8. Samsung Galaxy Note II
  9. Nest
  10. Simple.TV

 

منبع: phonearena

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (95 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۳۰
جي اس ام عزيز تايم مجله معتبري هست اما نه توي اين زمينه و هيچ تخصصي توي هايتك نداره. اعتبار تايم توي ساير اخبار و مقالاتشه. من خودم هر هفته تايم رو ميخونم. واقعا از سايت شما بعيد بود گذاشتن اين خبر. عين اين بود بگيد بهترين گجتهاي سال از ديد كيهان!

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۳۰
رترین گوشی سال 2010 گلکسی اس که ایفون4 رو شکست داد..برترین گوشی سال 2011 گلکسی اس2 که ایفون4 اس رو شکست داد..برترین گوشی سال 2012 سوپر فون جهان گلکسی اس که ایفون5 رو شکست دادو ابروی ایفون5 رفت.قدرت پردازنده اس3 حدود 1787 هست در حالیکه قدرت ایفون5 1601 هست.از نظره نرم افزاری هم اس3 یه سروگردن بالاتر هست.تازه تنها عیب اس3 نداشتن عیب هست در حالیکه ایفون بیکیفیت تا دلتون بخواد عیب داره!!انکار بدنشو از دمپایی کهنه بازیافتی درست کردن!!!بازم سامسونگ اول شد..درود بر سامسونگ کبیر

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۳۰
اپل تو تنها چیزی که اوله,شستشوی مغزی مشتریان و طرفدارانش هست,یه شرکت مغرور که هیچ وقت به خاطر کم لطفی هاش عذرخواهی نمیکنه و تازه منت هم میذاره. بشمارین: ۱) خراش برداشتن بدنه ۲) رنگ پریذگی ۳) درز نور ۴) مپ کج و کوله باگ دار ...... ۵) سیری نا مطمین ۶) مشکلات wireless ۷) سرعت پایین اینترنت واسه برخی اپراتورها ۸) صورتی شدن عکس ها ۹) لق بودن اجزای داخلی و ایجاد صدا ۱۰)تخلیه ناگهانی باطری به میزان ۴۰٪ 11)خطوط تصادفی در کیبورد

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۹
عزیزان بیاین صادق و واقع بین باشیم من ایفون 4s داشتم فروختم نوت 2 گرفتم و میگم اشتباه کردم اینوشی به جز صفحه هیچی نداره اعداد و ارقام cpu و ... رو روی کاغد فراموش کنین مهم هماهنگی سخت افزار و سیستم عامله که سرعت دستگاه رو تعیین میکنه و واقعا اپل سریع تر از تمام دستگاه های اندرویده ... تازه از این هم بگزریم که صفحه بزرگ رو با دو دست باید پوشش داد و مثلا تو خیابون راحت نمیت نین sms جوتب بدید ... کلا ایفون کاربردی تر بود تا این.

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۲۹
منتظر سیستم عامل تیزن سامسونگ باشین امسال ببینین اونوقت اپل واقعا باید جمع کنه بره یا نه!!