خانهاخبار
پای آیفون 5 نیز به جنگ بین اپل و سامسونگ باز شد

پای آیفون 5 نیز به جنگ بین اپل و سامسونگ باز شد

۱۳۹۱/۷/۱۲

کمپانی سامسونگ گفته که به دنبال این است تا پای آیفون 5 را نیز به جنگی که در مورد حق ثبت اختراعات بین اپل و سامسونگ در جریان است باز کند.

 

به گزارش سامسونگ در روز دوشنبه در دادگاهی در کالیفرنیا مدارکی را ثبت کرده است که ادعا می‌کند گوشی جدید اپل یعنی آیفون 5، حداقل 8 حق ثبت اختراع سامسونگ را نقض کرده است.

 

این دو شرکت یعنی اپل و سامسونگ به شدت بر روی مبارزه برای برتری در بازارهای جهانی متمرکز شده‌اند که این منجر به پیگیری‌های قانونی دو شرکت در دادگاه‌های سراسر جهان شده است.

 

image

 

همچنین شرکت سامسونگ در بیانه‌ای در روز سه شنبه گفته که ما همیشه ترجیح داده‌ایم تا با محصولات نوآورانه خود به جای دادگاه، در بازار با رقیبان خود به رقابت بپردازیم، با این حال اپل همچنان مشغول اقدامات تهاجمی قانونی است که این امر باعث محدود شدن رقابت در بازار می‌شود.

 

به علاوه در این بیانه آمده است که سامسونگ چاره‌ای جز این نداشته که برای حفاظت از نوآوری‌ها و حقوق مالیکت معنوی خود اقدامات لازم را انجام دهد.

 

به نظر می‌رسد که جنگ این دو شرکت بزرگ گوشی‌ساز پایان ندارد،مشخص نیست که این‌بار کدامیک بر دیگری فائق خواهد آمد،شما چه فکر می‌کنید؟

 

منبع: Associated Press

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (154 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۷/۲۴
من نمیدونم این دوتا برند اصلا چرا باید رقیب همدیگه بشن؟ مگه بنز و بی ام و میتونن رقیب همدیگه باشن هر کدوم سیستم خودشونو دارن... اپل که از همون اول استایل خودشو داشت (که با تغیرات خیلی کم از لحاظ ضاهر) تا به این شکل رسیده یه جورایی اصالت خودشو حفظ کرده. ولی سامسونگ هی با آبو تاب های پیچیده اشکال و نوع های جور وا جور در صنعت موبایل به اینجا رسیده... اولین گوشیه اپلو با اواین گوشیه تاچ سامسونگ مقایسه کننید... تا به پیشرفت تکنولوژی در هر دو پی ببرید. اگه سامسونگ میگه من برترینم چرا هی تو پروپای اپل میپیچه؟ در حالی که اپل سر جای خودش نشسته و کاری نداره...

مهمان

۱۳۹۱/۷/۲۰
سامسونگ برترین برند جهان.اپل به گرده پای سامسونگ هم نمیرسه.فقط سامسونگ که همیشه بهترین هست.اپل یک دزد کلاه بردار هست.الانم که اینقدر ایفون5 گند زده داره تولیدشو متوقف میکنه.مرگ بر اپل

مهمان

۱۳۹۱/۷/۲۰
آخه عقل كل ها... اگه هم بگيم (دارم ميگم اگه بگيم) سامسونگ اصلا داخل گوشيش از گوشي هاي اپل بهتره قيافه گوشي هاي سامسونگ رو خداوكيلي ببينين.اسهال ميگيري نگاه ميكني يه چيز بي قاعده هست اصلا گوشيش فرم و شكل ظاهري نداره يه جاش بريك كيشه يه جاش يه دفعه كج ميشه از نظر شكل سامسونگ بدترين شكل ها رو ميزنه ولي همين آيفون رو ببين چه قدر قشنگه ببين چه ظريف كاري داره ولي سامسونگ من اگه 3 تا گلكسي اس 3 داشتم بين گداهاي شهر پخش ميكردم.

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۷
متاسفم برای اپل که از سامسونگ تقلید کرده تا خودشو ازین منجلاب نجات بده

مهمان

۱۳۹۱/۷/۱۷
مرگ بر اپل کپی بردار