خانهاخبار
آمار جدید از فروش کهکشانی سوم سامسونگ

آمار جدید از فروش کهکشانی سوم سامسونگ

۱۳۹۱/۴/۲۲

گوشی سامسونگ گلکسی اس 3 تنها گوشی هوشمند بازار نمی باشد و گوشی های قدرتمند دیگری نیز وجود دارند اما از زمانی که فروش این گوشی در آمریکا آغاز شده است به میزان فروش واقعا جالب توجهی توانسته دست پیدا کند.

 

 

به گزارش خبرها حاکی از این است که از زمان عرضه گوشی یعنی در حدود یک ماه رقم 6.5 میلیون از این گوشی به فروش رفته است و انتظار می رود تا تنها در 3 ماهه سوم سال نیز  15 میلیون از این گوشی به فروش برسد که این بدان معنی است که در مجموع 21.5 میلیون از این دستگاه در عرض تنها چند ماه به فروش خواهد رفت که اگر این نظریه درست باشد به میزان فروش آیفون خواهد رسید.

 

 

این می تواند یک موفقیت بسیار بزرگ برای این کمپانی کره ای که در خال حاضر بزرگترین سازنده گوشی های همراه در جهان است باشد.

 

منبع : IntoMobile

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (185 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۱۰/۳۰
برید خجالت بکشید درود بر اپل و مرگ بر سامسونگ دزد

مهمان

۱۳۹۱/۷/۴
alan iphon 5 ham omad didid aple che shahkari dade in iphon 5 hata nemitone s2 ro shekast bede che berese be s3 in goshi ye enghelab to bazare goshie

مهمان

۱۳۹۱/۵/۴
سامسونگم شورشو در اورده سال 2010 که اپل 4 اومد جادوی سامسونگ k480 بود بعد از یکی دو سال یه گوشی میزنه میگه رقیب آیفون سامسونگ متهمه به دزدی از شرکته اپل تو کلیه دادگاه ها هم تایید شده آیفون بهترین گوشی و اپل بهترین شرکته دنیاست

مهمان

۱۳۹۱/۵/۱
سامسونگ در برابر apple موشه حالا هرچی می خواین بگین

مهمان

۱۳۹۱/۴/۳۱
akhe in samsung in vasat chi mige ta apple htc nokia hast bayad long bendaze ridam be in brand