خانهاخبار
آغاز فروش همزمان سومین کهکشانی سامسونگی ها در 28 کشور دنیا

آغاز فروش همزمان سومین کهکشانی سامسونگی ها در 28 کشور دنیا

۱۳۹۱/۳/۱۰

سال ۲۰۱۲ با مدل های هیجان انگیزی در بخش موبایل شاهد بودیم که این روند همچنان توسط دیگر برندها در حال پیگیری است یکی از این مدل های دوست داشتنی و البته پرقدرت بازار ورژن سوم کهکشانی سامسونگ است که رسما در ۲۸ کشور عرضه شد.

حتما بسیاری از شما تاکنون شیفته مشخصات گلکسی اس 3 شده اید و به دنبال خریداری آن هستید.

image



به گزارش پی سی دی، این محصول امروز به طور رسمی در ۲۸ کشور دنیا توسط سامسونگ عرضه شد و شاهد صف هایی در بعضی از این مراکز فروش بودیم.

خبرها حاکی از فروش بی سایقه این محصول سامسونگ در کشورهای اروپائی و همین طور سئول کره جنوبی است و کارشناسان معتقدند رکورد فروش ۲۲ میلیونی گلکسی اس ۲ توسط این ورژن شکسته خواهد شد.

سامسونگ برای فروش این محصول تبلیغات وسیعی انجام داده است و می خواهد با فروش خوب این محصول ضرر عجیب سهام خود را جبران کند.

سامسونگ تا زمان معرفی آیفون ۵ (اواخر تابستان جاری) فرصت دارد رکورد فروش جدیدی ثبت کند و برای این منظور المپیک هم با این ورژن کهکشانی مزین شده است.

البته فعلا رنگ سفید این محصول در بازار بفروش می رسد و رنگ آبی این محصول با تاخیر چند هفته ای وارد بازار خواهد شد.

شما هم دوست دارید این ورژن کهکشانی را داشته باشید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (33 نظر)

مهمان

۱۳۹۱/۳/۱۶
fart (apple & nokia) in the wind(samsung),!?

مهمان

۱۳۹۱/۳/۱۶
فقط میتونم بگم که GALAXY S3فوق العادس.امکاناتش که محشره و هیچ گوشی در حدو اندازه های این ابر گوشی نیس.فکر کنم گوشی های سال 2013 شاید به این گوشی نزدیک شن.فوق العاده زیبا و عالی هست.وان ایکس رو که نابود کرد.اس2 هم که 4اس رو نابود کرد.قطعا ایفون 5 هم بیاد جلوی اس3 زانو خواهد زد.طرفدارای عقده ای اپل هم که پولشو ندارن بخرن بهتره سوکووووت کنند با اون اپل سیب کرم خوردشون که همیشه از سامسونگ شکست میخوره...تازه از نظر فروش هم عمرا اپل به پای اس3 برسه

مهمان

۱۳۹۱/۳/۱۶
آدم حلش بهم میخوره وقتی نظراته یه مشت بچه مچه رو میخوره خوب عزیز من اگه میگی بده و طرفدارش نیستی نخونو نظر نده به تو چه؟ من خودم سونی دارم اما واقعا سامسونگ داره پیشرفت میکنه... پس لال شین و این همه چرت و پرت ندگین و اعصابه ما رم خورد نکنین.. یه مشت بچه نشستن اینجا چرت و پرت می بافن!

مهمان

۱۳۹۱/۳/۱۶
×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××× این مدل تا یک ماه آینده .ارد بازار ایران خواهد شد "بصورت رسمی و با گارانتی پارس مایکروتل" قیمت آن هم بین 1200تا1300 خواهد بود "بستگی به نرخ درهم آن روز خواهد داشت" مدلهایی که بصورت متفرقه در بازار موجود می باشد فاقد هیچگونه گارانتی (حتی خاور میانه) هستند و کیف مخصوص آن نیز در پک ارائه شده قرار ندارد که این کیف بسیار زیبا و متفاوت هست) پس منتظر بمانید.... ××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××

مهمان

۱۳۹۱/۳/۱۵
اگه قیمت داشت خوب بود!