خانهبررسی‌ها
بررسی ویدیویی موتورولا موتو G14؛ فراتر از یک گوشی اقتصادی

بررسی ویدیویی موتورولا موتو G14؛ فراتر از یک گوشی اقتصادی

موتورولا موتو G14 یکی از گوشی‌های اقتصادی با کیفیت بازار است که به نسبت قیمت در نظر گرفته شده، از مشخصات مناسب و قابل قبولی بهره برده است. مشخصاتی که در برخی از بخش‌ها، حتی عملکردی فراتر از یک گوشی اقتصادی را ارائه می‌کنند. برای مثال طراحی جذاب این گوشی سبب شده تا حس و حال یک گوشی میان‌رده باکیفیت را به شما بدهد. دوربین‌های در نظر گرفته شده هم به‌خوبی وظایف خود را انجام می‌دهند و از همه مهمتر، عملکرد بسیار خوب پردازنده این گوشی در فعالیت‌های روزمره و حتی اجرای بازی‌های محبوب مثل کال‌آف‌دیوتی موبایل است. 

بیشتر

به روز رسانی در ۱۴۰۲/۱۱/۲۸

موتورولا موتو G14 با توجه به قیمت در نظر گرفته شده، در دسته گوشی‌های اقتصادی قرار می‌گیرید. زمانی که حرف  از گوشی‌های اقتصادی می‌شود، یک گوشی ضعیف و نه‌چندان با‌کیفیتی در ذهنتان نقش می‌بندد. اما این گوشی فراتر از قیمتی که برایش در نظر گرفته شده، عمل کرده است. در بخش صفحه‌نمایش طراحی جذابی را شاهد هستیم و البته بهتر بود که حاشیه‌های کمتری برای صفحه‌نمایش در نظر گرفته می‌شد. در قسمت پشتی هم سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسل این گوشی، در نور روز کاملا نیاز‌های شما را در حد و اندازه یک گوشی اقتصادی بر‌آورده می‌کند. اما در نور شب نباید توقع چندان بالایی از آن داشته باشید. پردازنده این گوشی هم در فعالیت‌های روزمره عملکرد خوبی دارد و حتی برای اجرای بازی‌های سنگین مثل کال‌آف‌دیوتی موبایل، البته با تنظیمات گرافیکی LOW، می‌توانید روی آن حساب باز کنید. باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعت هم انتخاب مناسبی بود، اما فناوری شارژ سریع 15 وات چندان عمکلرد سریعی در شارژ کردن باتری این گوشی ندارد. 

بررسی‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

arman.salariyan

۱۴۰۲/۱۲/۳
سلام بابت نقد و بررسی موتو جی 14 خیلی ممنونم خوبه که گوشیهای میان رده و پایین رده و را هم بررسی میفرمایید چون همه افراد قدرت خرید گوشی پرچمدار ندارند و این بررسی ها خیلی برای کاربران مفید هست ممنون