خانهاخبار
شاهکار جدید گروه جی‌اس‌ام

شاهکار جدید گروه جی‌اس‌ام

معرفی سایت جدید گروه جی‌اس‌ام در حوزه خودرو و مسابقه آن
۱۳۹۰/۷/۱۴
گروه جی‌اس‌ام پس از اراته خدمات مختلف در حوزه موبایل مانند سایت gsm.ir و مجلات جیبی و کالایاب موبایل و تبدیل‌شدن به برترین رسانه این صنعت، با ارائه مجلات پلاک و کالایاب خودرو حضور موفق خود را در حوزه خودرو نیز تکرار نمود. اما محصول جدید این شرکت، شاهکاری اینترنتی است در حوزه خودرو:

معرفی سایت: ما در سایت شاهکار به دنبال فراهم‌کردن محیطی هستیم تا در آن افراد و کمپانی‌ها بتوانند لذت داشتن خودرو و رانندگی را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. اگر شما از علاقمندان خودرو هستید، از طریق شاهکار. کام می توانید به اخیار روز، مقالات، عکس‌ها و فیلم‌های خودرو دسترسی داشته باشید. و اگر به دنبال خرید خودرو هستید، می‌توانید خودروها را به صورت تخصصی بررسی کرده و آن‌هارا با یکدیگر مقایسه نمائید. شاهکار.کام یکی از محصولات گروه جی‌اس‌ام است که در تابستان 90 متولد شده‌است.

image



مسابقه انتخاب برترین خودروهای سال از نگاه مردم: شاهکار بر آن است تا در یک اقدام جدید و با کمک کاربران سایت، برترین خودروهای موجود در بازار ایران در کلاس‌های مختلف را انتخاب و معرفی نماید. شما می‌توانید با شرکت در این مسابقه، علاوه بر رای‌دادن به خودروهای موردعلاقه خود،  برنده ساعت سوئیسی JET SET شوید.

آدرس سایت: www.ShahCAR.com

لینک شرکت در مسابقه انتخاب برترین خودروی سال از نگاه مردم

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Alex3D

۱۳۹۰/۷/۱۷
ایول به gsm

ramtin2020

۱۳۹۰/۷/۱۶
با سلام.منم خوشحالم از سایت جدیدتون. ضمنا بنده هر کمکی باشه بهتون میکنم. من چند سالیه رو اتومبیل کار کردم و اطلاعات کاملی دارم از جمله یه فایل 1000 صفحه ای که به فارسی از ماشینهای مختلف جهان ترجمه کردم. مدیر وبلاگ pedal هم مستم. ضمنا روزیتا خانم سایت netcarshow سایت خیلی خوبیه، ازین سایت منم خیلی استفاده کردم. البته باید زبونتون خوب باشه. موفق باشید

bambos

۱۳۹۰/۷/۱۴
فعلا که هر دو لینک این شاهکارتون,شاهکار زدن و ارور میدن و وارد سایت ها نمیشن.لطفا وقتی لینکی برای کاربرانتون قرار میدید بعد از ارسال اون خبر یا لینک یک بار خودتون زحمت چک کردنشو بکشید که اگر مشکلی داشت همون موقع برطرف بشه نه اینکه متن خبر رو با اب و تاب درج کنین و لینکهاتون مشکل دار باشه!!

rozita65

۱۳۹۰/۷/۱۴
باسلام اگه بتونید انواع خودروها بااطلاعات بذارید به فارسی مثل سایتی که کامنت قبل نوشتم خیلی عالی میشه ولی هنوز اول راهیم....